יצירת קשר
כדי שיהיה לכם הכי נוח, ריכזנו עבורכם מידע ופעולות נפוצות שתוכלו לבצע בעצמכם.
בכל שלב תוכלו ליצור איתנו קשר
מידע ופעולות נוספות:
1. כיצד ניתן לבצע העברת כסף בין חשבונות?
העברות בנקאיות ניתנות לביצוע בערוצים הדיגיטליים (אתר או אפליקציה) וטלפונית ב- 5522*/סניף. לביצוע העברה בנקאית לחצו כאן>>
2. תוך כמה זמן העברות בנקאיות מוצגות בחשבון*?
במידה שמדובר בהעברה בנקאית בין חשבונות בלאומי, הפעולה מבוצעת ומוצגת באופן מידי בחשבון המעביר והמוטב.
אם מדובר בהעברה בנקאית לחשבון שלא בלאומי:
- בסכום של עד 2,000 ₪: הפעולה מבוצעת ומוצגת באופן מידי גם בחשבון המעביר וגם בחשבון המוטב.
- בסכום של מעל 2,000 ₪: הפעולה תתבצע ותוצג באופן מידי בחשבון המעביר. בחשבון המוטב הפעולה תוצג ביום העסקים הבא עם ערך יום העסקים הנוכחי.
- בהעברת זה"ב: הפעולה מבוצעת ומוצגת באופן מידי גם בחשבון המעביר וגם בחשבון המוטב.
*ביצוע ההעברה מותנה באישור הבנק וכפוף לתנאי הניהול הכלליים של הלקוח.
1. איך מזמינים כרטיס אשראי?
- ישירות באפליקציה - להזמנה לחצו כאן>> (או היכנסו בתפריט למסך "כרטיסי אשראי"> "הזמנת כרטיס אשראי").
- בפתיחת פנייה ב"כתוב לבנקאי" באתר/אפליקציה
- טלפונית ב-5522*
- מסניף הבנק
2. איך מגדילים את מסגרת האשראי בכרטיס?
הגדלת מסגרת בכרטיס האשראי ניתנת לבחינה ע"י בנקאי. ניתן לפתוח פנייה ב"כתוב לבנקאי" באתר/באפליקציה או טלפונית ב-5522*.
3. איך משנים את מועד החיוב בכרטיס האשראי?
- באתר או באפליקציה - למעבר מהיר לביצוע הפעולה לחצו כאן>> (או היכנסו למסך "כרטיסי אשראי" ובחרו בכרטיס הרלוונטי > "פעולות נוספות" > "שינוי מועד חיוב" ובחירת המועד הרצוי
- במענה הטלפוני ב-5522*
- לפתוח פנייה ב"כתוב לבנקאי" באתר או באפליקציה
4. איך משחזרים את הקוד הסודי בכרטיס האשראי?
- באתר או האפליקציה - לביצוע הפעולה לחצו כאן>> (או היכנסו לדף "כרטיסי אשראי", בחרו את הכרטיס הרלוונטי > "פעולות נוספות"> "שחזור קוד סודי").
- במענה הטלפוני ב-5522*
- לפתוח פנייה ב"כתוב לבנקאי" באתר או באפליקציה
1. איך מעדכנים את הפרטים המזהים המופיעים בפנקס שיקים?
ניתן לעדכן את הכתובת שתופיע על גבי פנקס השיקים במהלך הזמנת פנקס חדש.
לעדכון פרטים אחרים יש לפנות טלפונית ל-5522*
להזמנת פנקס שיקים ועדכון כתובת לחצו כאן>>
2. איך מעדכנים את הכתובת אליה נשלחים פנקסי השיקים?
בעת הזמנת פנקס שיקים באתר או באפליקציה, קיימת אפשרות לעדכון הכתובת שאליה ישלחו השיקים.
3. איך מקבלים את פנקסי השיקים וכמה זמן זה לוקח?
מהרגע שהפנקסים הוזמנו:
- משלוח בדואר עד הבית (שירות דואר 24): עד 7 ימי עסקים (יתכנו עיכובים בשל שירותי דואר ישראל).
- הזמנה ע"י שליח לבית: עד 4 ימי עסקים (יתכנו עיכובים בשל שירותי הספק, בישובים מרוחקים, עד 7 ימי עסקים).
- משלוח לנקודות המסירה הקרובה למקום מגורייך: עד 4 ימי עסקים (בחירת נקודת המסירה תעשה לאחר הזמנת פנקס השיקים, יתכנו עיכובים בשל שירותי הספק, בישובים מרוחקים, עד 7 ימי עסקים).
4. כמה זמן הפנקסים ימתינו לי בנקודה אליה נשלחו?
ב-BOX IT עד 72 שעות, בנקודות מסירה עד 7 ימי עסקים שבמהלכם תשלח תזכורות לנייד בהודעת סמס. במידה שהפנקס לא נאסף הוא יועבר לסניף הלקוח.
1. מה הסכום הגבוה ביותר להפקדת שיק בעמדות הדיגיטליות?
תקרות הפקדת שיקים באפליקציית לאומי:
לקוח פרטי - סכום שיק בודד 50,000 ₪ | סף יומי 100,000 ₪ | סף חודשי 200,000 ₪
לקוח עסקי - סכום שיק בודד 50,000 ₪ | סף יומי 150,000 ₪ | סף חודשי 350,000 ₪
תקרות הפקדת שיקים בעמדות מידע דיגיטליות:
הפקדה לחשבון אחר (צד ג') - עד 50,000 ₪ ביום עסקים
הפקדה לחשבונך עם כרטיס מגנטי - ללא הגבלה (שימו לב שהפקדה ללא כרטיס נחשבת להפקדה לצד ג')
2. איך מפקידים שיק עם תאריך דחוי?
אפשר להפקיד שיקים דחויים (עם תאריך עתידי) בעמדות הדיגיטל של לאומי (שימו לב שההפקדה מסוג זה מתאפשרת רק באמצעות כרטיס מגנטי ורק עבור בעל הכרטיס)/במרכזי השירות/בסניפים.
3. היכן מפקידים שיק במטבע חוץ?
אפשר להפקיד שיקים במטבע חוץ רק בסניפים ומרכזי שירות (שימו לב - לא ניתן להפקיד בעמדות הדיגיטל שבסניפים).
4. מה קורה אם בעת ההפקדה הקשתי סכום שגוי מהסכום שמופיע על השיק?
סכום השיק שהוקלד על ידי הלקוח משמש לבקרה בלבד ועובר בדיקה נוספת על ידי הבנק. ההפקדה מתבצעת על פי מה שרשום על גבי השיק ולא על פי הקלדת הלקוח.
5. מה עושים במקרה בו השיק נבלע בעמדות דיגיטל וההפקדה לא נראית בחשבון?
יש לפנות אלינו בטלפון 5522* או לפתוח פנייה ב"כתוב לבנקאי" באופן מקוון באתר או באפליקציה לביצוע בירור.
1. איזה דוחות ואישורים ניתנים להנפקה באמצעות אתר הבנק?
אישור בעלות חשבון, אישור ניכוי מס, אישור יתרות סוף שנה, ריכוז יתרות, ריכוז עמלות שנגבו, אישורי קופ"ג.
לרשימת דו"חות ואישורים להנפקה, כנסו לחשבון באתר הבנק ולחצו בתפריט על "דוחות ואישורים".
2. עבור איזה תאריכים ניתן לצפות בדפי החשבון?
עד 3 שנים לאחור.
1. אני לקוח לאומי שצריך הלוואה, מה התהליך?
אפשר להיכנס לאחד מהערוצים הדיגיטליים ולאחר הזדהות לבחור בתפריט "ההלוואות" ולבדוק אם קיימת הצעה להלוואה.
בנוסף, ניתן לפתוח פנייה ב"כתוב לבנקאי" או לפנות טלפונית ב- 522*/לסניף.
הלוואת רכב ללקוחות לאומי
ההלוואה עבור רכב חדש או רכב 0 ק"מ מתבצעת כנגד שעבוד הרכב. יש להגיע עם הפניה מהסוכנות שממנה הרכב יירכש לסניף. במידה שאתם מעוניינים בהלוואה ללא שעבוד הרכב יש להיכנס לחשבון באמצעות הערוץ הדיגיטלי לבדיקה אם קיימת הצעה ל"הלוואה בקליק" או הצעה להלוואה במסגרת "הסדר שכירים".
2. אני לא לקוח לאומי, איך בכל זאת ניתן לקבל הלוואה לכל מטרה מהבנק?
לקוחות כל הבנקים יכולים לבדוק אפשרות לקחת הלוואה לכל מטרה (למעט דיור) בדיגיטל באופן מהיר ונוח. לפרטים לחצו כאן>>
לעובדים כשכירים בחברה, ניתן לבדוק אם יש לה הסדר שכירים עם לאומי, לבירורים יש ליצור איתנו קשר טלפוני.
3. איך ניתן לפרוע הלוואה קיימת בפירעון מוקדם?
לפירעון הלוואה היכנסו ל"הלוואות" באחד הערוצים הדיגיטליים בלאומי או פנו טלפונית ב-5522*/סניף (שימו לב שקיימת הפנייה לסניף להלוואה שלא ניתן לפרוע דיגיטלית). לפירעון בדיגיטל לחצו כאן>>
לתשומת ליבכם, פירעון מוקדם של הלוואה עשוי להיות כרוך בתשלום עמלת פירעון מוקדם (דף הסבר יימסר בסמוך לבקשת ביצוע פירעון מוקדם).
*אישור ההלוואה, סכומה ותנאיה כפופים לשיקול דעת הבנק ולתנאיו. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
1. איזה סכום אפשר להפקיד בהפקדה חודשית?
סכומי ההפקדה החודשיים משתנים מחסכון לחסכון. סכום ההפקדה הראשונה יכול להיות שונה מסכום ההפקדות החודשיות. חשוב לציין שביצוע ההפקדה החודשית נעשה בכפוף ליתרה מספקת בחשבון. לצפייה בסוגי החסכונות ופרטים נוספים, לחצו כאן>>
2. האם סכום ההפקדה הראשון יכול להיות שונה משאר התשלומים?
כן.
3. האם אפשר למשוך סכום חלקי מהחסכון?
כן. כאשר מדובר בחסכון הכולל נקודת יציאה, ניתן לבצע משיכה בנקודת היציאה על פי תנאי החסכון. לטובת המשך החסכון, יש להשאיר בו סכום כספי מינימאלי בהתאם לתנאי החסכון. למשיכה מחסכון באתר/אפליקציה לחצו כאן>>
4. האם ההפקדות החודשיות לחסכון ממשיכות לרדת אחרי משיכה בנקודת היציאה?
- במשיכה מלאה של מלוא סכום החסכון: החסכון נסגר והפקדות עתידיות מופסקות.
- במשיכה חלקית: על מנת שהפקדות עתידיות תמשכנה, יש להשאיר סכום מינימלי בהתאם לתנאי החסכון.
5. נתתי הוראת משיכה מפיקדון בנקודת היציאה, האם ואיך אפשר לבטלה?
אפשר לבטל הוראת משיכה שטרם בוצעה ביום הדיווח בערוץ בו בוצעה והחל מיום העסקים העוקב באמצעות בנקאי, בכפוף לתנאים נוספים.
לא מצאתם את מה שחיפשתם?
חייגו אלינו: 5522* או 03-9545522
או הזמינו שיחת טלפון עם בנקאי/תמיכה טכנית
שעות פעילות מרכז הבנקאות:
ימים א'-ה': 06:30-23:00
ימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00
מוצ"ש: שעה אחרי צאת השבת ועד השעה 23:00
שעות פעילות מוקד התמיכה הטכנית:
ימים א'-ה': 06:30-23:00
ימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00
מוצ"ש: שעה אחרי צאת השבת ועד השעה 23:00
שעות פעילות עבור פניות בנוגע לבורסה ניירות ערך ישראליים וזרים
יום א': 08:00-19:00
ימים ב'-ה': 08:00-00:00
ימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00
מוצ"ש: סגור
מענה טלפוני בנושא כרטיסי אשראי: ימים א-ה בשעות 08:30 ועד 21:00. לנוחותך, קיימות פעולות שאפשר לבצע פעולות באופן עצמאי, דרך המענה הקולי בכל שעות היממה.
במקרה של אובדן או גניבת כרטיס יש להתקשר לטלפון 5523* או לטלפון 03-9545522.
שירותי ניירות ערך במענה הטלפוני ינתנו עבור ניירות ערך ו/או פעולות שאינן זמינות בערוצי הדיגיטל של לאומי – לאומי טרייד