כמה קל לשלם חשבונות? ממש כמו לצלם תמונה בנייד

שירות "צלם ושלם" מאפשר לכם לשלם מגוון סוגי חשבונות (חברת החשמל, בזק, תשלומי עירייה ועוד), מבלי להקליד את פרטי השובר. פשוט מצלמים את השובר באפליקציית לאומי, וזהו סיימתם

איך זה עובד?
⦁    בחרו ב-"העברות ותשלומים" בתפריט הראשי ולחצו על "תשלום בצילום שובר"
⦁    צלמו את השובר לפי ההנחיות
⦁    אשרו את התשלום

ניתן לשלם תשלומי עירייה כגון: ארנונה ודוחות חנייה על פי הרשימה המעודכנת בקישור. וכן עבור חברת חשמל ובזק - לרשימת השוברים הנתמכים

  • לקוחות לאומי המנויים לשירותי גלישה ישירה 
  • בעלי סמארטפון מסוג אייפון או אנדרואיד הנתמכים באפליקציית לאומי בסלולר
  • לקוחות קמעונאים ו - smb
     
  • במסך הכניסה של אפליקציית לאומי לחצו על כפתור "צלם ושלם"
  • מקמו את החלק התחתון של שובר החשבון במלבן הכחול וצלמו
  • היכנסו לחשבון ובחרו את כרטיס האשראי אשר באמצעותו תרצו לשלם
  • אשרו את פרטי התשלום וביצוע הפעולה. בסוף התהליך תקבלו אישור מהבנק על ביצוע התשלום
  • באפשרותכם לשמור בלוח השנה שבמכשירכם כל תשלום שובר כאירוע עתידי חוזר

בשלב הראשון צלם ושלם מאפשר לבצע תשלום שוברים עבור רשימת השוברים הנתמכים בלבד. שימו לב כי הרשימה תורחב בהמשך

עליכם לסרוק את החלק התחתון של החשבון הכולל את פרטי השובר, עם הסכום לחיוב והמספר שובר

כישלון הצילום עשוי לנבוע ממספר גורמים, בין היתר: תנאי סביבה שמקשים על סריקת השובר, איכות השובר, תקלת תקשורת, (ללקוחות אייפון- לוודא כי מאושר שימוש במצלמה).
במידה ולא הצלחתם לסרוק את השובר, קראו בעיון את הוראות הצילום ונסו שנית:

  • הניחו את החשבון על משטח יציב
  • כוונו את מצלמת מכשירכם אל שובר התשלום בתחתית החשבון והמתינו לאישור זיהוי השובר  
  • אנא הקפידו להחזיק את המכשיר כך שניתן לראות את כל השובר בתוך המסגרת המיועדת
  • אם טרם הצלחתם לסרוק את השובר, בצעו התנתקות ונסו שנית לאחר מספר דקות. תמיד באפשרותכם ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטכנית במספר 5522*

עליכם לוודא כי ברשותכם גרסה עדכנית של האפליקציה. במידה וגם לאחר העדכון עדיין לא מופיע כפתור "שלם ושלם", ניתן לפנות לתמיכה הטכנית במספר 5522*