נגישות בלאומי
הצהרת נגישות
אנו בלאומי רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות.
לשם כך אנו פועלים רבות כדי לאפשר ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה לנכסי הארגון ולשירותי הבנק השונים, הן בסניפים והן בערוצים הישירים והדיגיטליים דוגמת שירותי אינטרנט והמכשירים האוטומאטיים.
התאמות אלו נעשות תוך עמידה בדיני הנגישות ואף מעבר לכך, ובשיתוף פעולה הדוק עם יועצי נגישות וגורמים מקצועיים מתוך מטרה להעניק ללקוחותינו שירות נגיש וחווית לקוח מיטבית.
לנוחיותכם, ריכזנו את ההתאמות הקיימות בלאומי בהתאם לאופי המוגבלות:
כספומט "מדבר" - המרת טקסט לשמע. למידע נוסף>>
הודעה לסניף בדבר הגעת לקוח - מערכת מיוחדת הממוקמת בעמדת ניהול התורים "לאומיתור" המאפשרת ללקוחות עם לקות ראייה לקרוא לבנקאי הסניף לקבלת עזרה. הקריאה לבנקאי תתבצע באמצעות לחיצה על מדבקת בלט ייעודית הנמצאת בצד ימין לחלקו העליון של מסך המכשיר.
תבנית לרישום שיקים - גלופה המקלה על מילוי הפרטים במקומות המתאימים. למידע נוסף>>
זכוכית מגדלת - בסניפי לאומי הוצבו זכוכיות מגדלת על מנת להקל בקריאת טפסים ומסמכים. ניתן לפנות על פי צורך לבנקאי או לנאמן הנגישות בסניף לצורך שימוש בעזר.
מסך חתימה דיגיטלי - בעמדות הטלר ובהמשך גם בעמדות שירות נוספות, הוצבו מסכי חתימה דיגיטאליים המאפשרים קריאה של מרבית טפסי הפעולה וחתימה על גבי המסך. ניתן להיעזר במסך לצורך התאמת גודל הטקסט באופן דיגיטאלי באמצעות הקשה על הסימונים "פלוס" ו"מינוס".
הודעות דואר דיגיטליות - ללאומי שירותים מתקדמים באמצעותם תוכל לקבל ולקרוא את הודעות הדואר שלך באופן דיגיטאלי ואף להגדיל את הטקסט לצורך קריאה נוחה וקלה של ההודעות. למידע נוסף>>
אתר האינטרנט – מרבית הדפים באתר לאומי עומדים בתקן נגישות AA. למידע נוסף >>
מוקד שירות טלפוני לאומי 5522* - לאומי דיגיטל מביא את הבנק אליך לבית, למשרד או לכל מקום אחר שתבחר, באמצעות לאומי 5522* - מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של לאומי. התקשרו 5522* מכל טלפון, או 03-9545522 מטלפון קווי. למידע נוסף >>
חיות שירות - חיות שירות כגון כלבי נחייה מותרים לכניסה בסניפי הבנק.
תיעוד רצון לקוח – באפשרותך לבקש מהבנקאי בסניפך להגדיר בחשבונך את אופן ההנגשה המותאם עבורך. מידע זה יהיה זמין לבנקאים בכל פעם שתפנה לקבל שירות.
הדפסה בפונט מוגדל – עבור מרבית הפעולות בסניף ניתן לקבל את טופסי החתימה בפונט מוגדל. לפרטים נוספים אודות השירות, שאל את הבנקאי בסניפך.
"לולאות השראה" (Inductive Loopset) - מכשיר מיוחד המנטרל רעשי רקע ומסייע ללקוחות המשתמשים במכשיר שמיעה לשמוע את קול הדובר באופן מיטבי. למידע נוסף>>
שירות "כתוב לבנקאי" – שירות הזמין 24/7, באתר לאומי ובאפליקציה, המאפשר ללקוח לקבל מידע על החשבון ולבצע מגוון פעולות באמצעות פנייה בכתב לבנקאי. לתשומת ליבך, לקוחות כבדי שמיעה וחירשים יקבלו קדימות בטיפול בפנייתם. למידע נוסף >>
אתר האינטרנט - מרבית הדפים באתר לאומי עומדים בתקן נגישות AA. למידע נוסף>>
מתורגמן לשפת סימנים – בנושאים פיננסים מורכבים הדורשים התדיינות ממושכת ניתן לקיים פגישה בנוכחות מתורגמן לשפת סימנים או באמצעות תמלול. ניתן לקבל את השירות בתיאום מראש, בסניף או באמצעות פגישת זום. לפרטים נוספים אודות השירות, שאל את הבנקאי בסניפך.
תיעוד רצון לקוח - באפשרותך לבקש מהבנקאי בסניפך להגדיר בחשבונך את אופן ההנגשה המותאם עבורך. מידע זה יהיה זמין לבנקאים בכל פעם שתפנה לקבל שירות. להלן ערכים מומלצים:
דבר לאט וברור
הימנע מפנייה באמצעות הטלפון
מתן שירות באמצעות לולאת השראה
סניפים נגישים - סניפי לאומי נגישים עבור לקוחות עם מוגבלות, כך שבין היתר בוצעו ההתאמות הבאות: התאמת הגישה לסניף, הכשרת עמדות שירות נגישות, שירותי נכים, עמדות המתנה ומעליות.
מכשירים אוטומטים - במכשירי הכספומט ועמדות המידע בוצעו התאמות גובה ללקוחות הנעזרים בכיסא גלגלים וכן עודכן ממשק המשתמש כך שניתן לבצע פעולות באמצעות המקלדת חלף מסך המגע. למידע נוסף>>
אתר האינטרנט - מרבית הדפים באתר לאומי עומדים בתקן נגישות AA. למידע נוסף>>
לאומי 5522* - לאומי דיגיטל מביא את הבנק אליך לבית, למשרד או לכל מקום אחר שתבחר, באמצעות לאומי 5522* - מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של לאומי. התקשרו 5522* מכל טלפון, או 03-9545522 מטלפון קווי. למידע נוסף>>
תיעוד רצון לקוח - באפשרותך לבקש מהבנקאי בסניפך להגדיר בחשבונך את אופן ההנגשה המותאם עבורך, לדוגמה קבלת שירות בעמדת שירות נגישה. מידע זה יהיה זמין לבנקאים בכל פעם שתפנה לקבל שירות.
הפקדת שיק בסלולר - באמצעות הורדה והתקנה קלה של אפליקציית לאומי למכשיר הסמארטפון האישי שלך, ניתן לבצע הפקדה של שיק וזאת מבלי להגיע ישירות לסניפי לאומי. למידע נוסף>>
הפקת תור לקבלת שירות - בסניפים בהם מותקנת מערכת תורים, ניתן להפיק את התור גם באמצעות עמדות המידע החיצוניות ו/או הפנימיות. עמדות המידע מותאמות ללקוחות הנעזרים בכיסא גלגלים או שמתקשים לפעול באמצעות מסך מגע.
בנק לאומי משקיע רבות על מנת להפוך את אתר האינטרנט לזמין ונגיש לאנשים עם מוגבלויות. על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, בוצעו בין השאר התאמות כגון: כפתורי הגדלה/הקטנה של הטקסט, תמיכה בתפעול באמצעות המקלדת ועוד. למידע נוסף>>
קבלת שירות ללא המתנה בתור לבעלי תעודה עם פטור מעמידה בתור
עמלות- בהתאם לכללים של בנק ישראל, לקוח עם מוגבלות עם נכות בשיעור של 40% או יותר, בהתאם לאישור משרד הביטחון או המוסד לביטוח לאומי, זכאי להטבה בעמלות של – 4 פעולות פקיד בחודש במחיר פעולה בערוץ ישיר. לפרטים נוספים בדבר ההטבה>>
יצירת קשר
בכל בקשה, תלונה, הצעה לשיפור או סתם מילת תודה, אנחנו כאן בשבילכם.
בלאומי מונו שני רכזי נגישות שתפקידם להוביל ולרכז את פעילות הנגישות בבנק ולשמש כתובת לכל פנייה בנושא:
- מר איתמר יעקבי– רכז נגישות מתו"ס
טל': 076-8851636, פקס: 077-8951636 - גב' אופיר שטיינהרט – רכזת נגישות השירות
טל': 076-8856279, פקס: 077-8956279
דוא"ל לפניות בנושא נגישות בלבד ניתן להפנות לכתובת הבאה: Negishut.Leumi@BankLeumi.co.il
בפנייה נא ציין פרטים ליצירת קשר - פרטי הסניף ו/או השירות הרלוונטי וכן כל מידע העשוי לקצר את הליך הטיפול
לצורך קבלת מסמך המצוי באזור האישי במנוי האינטרנט, לגביו ניתן פטור זמני מהנגשתו, בפורמט נגיש, יש לפנות באמצעות תיבת הנגישות (Negishut.Leumi@BankLeumi.co.il) ולציין בכותרת המייל "בקשה לקבלת מסמך בפורמט נגיש". בבקשה זו יציין המבקש את הפרטים הבאים: שם מלא, מספר טלפון, מספר סניף ומספר חשבון, שם המסמך המבוקש, תאריך המסמך המבוקש (במידה ומצוין) וכתובת מייל לשליחת המסמך בפורמט נגיש. המסמך בפורמט נגיש יישלח במייל חוזר בתוך 14 ימים ממועד שליחת הבקשה לתיבת הנגישות.