דילוג לתוכן העיקרי
האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת
  • כניסה לחשבון
  • פתיחת חשבון
  • לאומי בונוס
  • כרטיסי אשראי
  • הלוואות ואשראי
  • לאומי דיגיטל
    • כספומטים ועמדות לאומי דיגיטל
    • ערבויות בדיגיטל
    • הגנת הסייבר בלאומי
  • פיקדונות וחסכונות
  • מטבע חוץ
    • שערי מטבע חוץ
    • העברת מט"ח בדיגיטל
  • אודות
    • פרופיל לאומי
    • ממשל תאגידי
    • קשרי משקיעים
    • דוחות כספיים
    • הודעות לעיתונות
    • אחריות תאגידית
    • ציות בלאומי
    • קריירה בלאומי
    • הלשכה לפניות הציבור
    • נכסים למכירה ולהשכרה ונכסים בכינוס
    • דו"ח שכר שווה
    • דיווח על פעילות חריגה או חשש לאי סדרים
  • סוגי חשבונות
    • חשבון פרטי בלאומי
    • Private Banking
    • אזרחים ותיקים
    • חשבון נאמנות
  • שוק ההון בלאומי
  • ייעוץ פנסיוני
    • עושים סדר בפנסיה
    • מוצרים פנסיונים
    • שאלות ותשובות
    • איך מתחילים?
  • מידע כלכלי
    • מדדים
    • תעריפי עמלות
    • מחשבוני הלוואות וכלים לחישוב
  • דף הבית
  • איתור סניפים
  • לאומי טרייד
  • לאומי למשכנתאות
  • VIDEA- ניהול תיקי השקעות
  • פרטי
  • עסקים
  • عربي
  • RU
  • EN
  • איתור סניפים

      איתור סניפים

  • דברו איתנו

      דברו איתנו

    • חיוג מהיר לבנקאי מהאפליקציה
    • הזמנת שיחה בנקאי/תמיכה טכנית
    • 5522*
    • הזמן פגישה
  • עזרה

      עזרה

    • הזמנת שיחה בנקאי/תמיכה טכנית
    • עזרה מקוונת לגלישה ישירה
  • חיפוש

      חיפוש

    • חיפושים נפוצים:

      • טפסים להורדה
      • שינוי סיסמה
      • כניסה לחשבון
      • SWIFT
      • התכתבות עם בנקאי
      • סניפים
      • עמלות
      • IBAN
  • פרטי
  • עסקים
  • عربي
  • RU
  • EN
  • איתור סניפים

      איתור סניפים

  • דברו איתנו

      דברו איתנו

    • חיוג מהיר לבנקאי מהאפליקציה
    • הזמנת שיחה בנקאי/תמיכה טכנית
    • 5522*
    • הזמן פגישה
  • עזרה

      עזרה

    • הזמנת שיחה בנקאי/תמיכה טכנית
    • עזרה מקוונת לגלישה ישירה
  • חיפוש

      חיפוש

    • חיפושים נפוצים:

      • טפסים להורדה
      • שינוי סיסמה
      • כניסה לחשבון
      • SWIFT
      • התכתבות עם בנקאי
      • סניפים
      • עמלות
      • IBAN
לוגו לאומי- מעבר לדף הבית
  1. דף הבית
  2. ייעוץ פנסיוני

ייעוץ פנסיוני

אמנת השירות

אמנה זו, מהווה כתב התחייבות מטעם לאומי והיועצים הפנסיוניים הפועלים בו לאופן מתן שירותי הייעוץ הפנסיוני בלאומי. אמנת השירות גובשה מתוך התפיסה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה.
 

האמנה נועדה לתת פומבי, בכתב, לתפיסת השירות של לאומי בנושא הייעוץ הפנסיוני, והיא מתבססת על עקרונות של אחריות, זמינות ,כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות.


 

על בסיס ערכי שירות אלו אנו, היועצים הפנסיונים, מחויבים לערכים הבאים:
 

א. התמקדות בצרכי לקוח - יועץ פנסיוני יציב את צרכי הלקוח בראש סולם העדיפויות, תוך שמירה על גבולות החוק, תוך גילוי יושר, הוגנות, מתן כבוד ומתן מידע שלם ומדויק.
 

ב. אחריות - יועץ פנסיוני יקפיד לייעץ ללקוח כיצד לנהל את חסכונותיו הפנסיוניים, תוך נקיטת משנה זהירות, ויגלה הבנה ואחריות לצרכי הלקוח ולמידת הסיכון שהוא נכון ליטול. היועץ יעשה זאת, באמצעות תהליך של בירור מקדים ושיח ישיר עם הלקוח. היועץ ייתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח, יקבל ויעביר אישור או מסמך או בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצריו של הלקוח.
 

ג. סודיות וחסיון המידע - יועץ פנסיוני יכבד את פרטיות לקוחותיו ואת סודיות וחיסיון המידע שאליו נחשף במהלך עבודתו  ולא ישתמש במידע זה לטובתו או לצרכיו האישיים.
 

ד. רגישות לניגוד עניינים - יועץ פנסיוני יבחן תמיד את מניעיו בעת החלטה לנקוט פעולה מסוימת ואשר עלולים להתנגש עם טובת הלקוח, כמו למשל טובת הבנק, נטיות מקצועיות וכדומה. 
 

ה. שוויון בייעוץ - יועץ פנסיוני ייתן ייעוץ מקצועי ואיכותי ללקוחותיו, ללא אפליה או העדפה הנובעות מגודל התיק הפנסיוני, אופי הלקוח או יחסי קרבה אישיים.

 


ו. שקיפות - יועץ פנסיוני, הגם שהוא חלק ממבנה עסקי המכוון למטרות רווח, יציב את טובת הלקוח בראש סולם העדיפויות, ינהג במקצועיות ובכנות ותוך גילוי נאות של פעולותיו, על המשתמע מהן. יועץ פנסיוני לא ינצל משגים או טעויות לרעת הלקוח, אלא יתקנם, גם בדיעבד, תוך יידוע הלקוח והממונים גם יחד.
 

ז. זמינות - יועץ פנסיוני יקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, יספק מענה ראשוני לכל פנייה בזמן סביר ויפעל לעדכון הלקוח לגבי אופן קבלת השירות ודרכי ההתקשרות העומדות לרשותו. יועץ פנסיוני ימסור ללקוח כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, תוך זמן סביר ממועד דרישת הלקוח, לרבות לקוח לשעבר וימסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן.
 

ח. הצגת תמונה מלאה רלבנטית - יועץ פנסיוני ייתן מענה מתאים לצרכי הלקוח תוך זמן סביר ממועד פנייתו ויקפיד להציג בפני הלקוח חלופות חסכון שונות, תוך ניתוח מקצועי ומנומק של היתרונות והחסרונות. כמו כן, ימסור ללקוח שפנה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו.
 

ט. למידה מתמדת - יועץ פנסיוני ישאף למצוינות מקצועית באמצעות שיפור מתמיד של יכולותיו: ידע, כלים, מוצרים ושיטות למידה,  בהסתמך על ניסיונו האישי והן על התעדכנות שוטפת במחקרים ובפרסומים מקצועיים.
 

י. הכרה בגבולות הידע - יועץ פנסיוני יכיר במגבלות הידע והמומחיות שלו, וייעץ רק בתחומים שהם בתחום סמכותו והבנתו. היועץ יקפיד להדגיש את מגבלות הייעוץ לאור דרישות החוק והאתיקה המקצועית.

 

יא. פרקי הזמן לטיפול בפניות של לקוחות

מענה לעניין קיום פגישה- תוך שבעה ימי עסקים

מענה לעניין מענה ראשוני- תוך שני ימי עסקים
מענה לעניין העברת אישור, מסמך או בקשה לגוף מוסדי לבצוע פעולה הקשורה למוצר- תוך שבעה ימי עסקים
מענה לעניין מסירת מסמכים- תוך שלושה ימי עסקים

  • פעולות שימושיות

    • תשלום חשבונות
    • חסימת כרטיס אשראי
    • שיחזור קוד סודי לכרטיס מגנטי
    • הפעלת כרטיס אשראי
    • עדכון מסגרת אשראי
    • אובדן מכשיר נייד
    • שירות לאומי 24/7
    • לאומי דיגיטל
    • מימון לקניית רכב
    • לאומי 5522*
    • כספומטים ועמדות לאומי בדיגיטל
    • משכנתא
  • מידע כלכלי

    • תעריפי עמלות
    • מדדים
    • מחשבונים וכלים לחישוב
    • איסור הלבנת הון
    • חוק שירותי תשלום
    • עמלות - שירות מסלולים
    • ריבית שלילית במט"ח
  • אודות לאומי

    • אודות לאומי-ראשי
    • פניות הציבור
    • הודעות לעיתונות
    • קשרי משקיעים
    • קריירה בלאומי
    • נגישות בלאומי
    • אחריות תאגידית
    • אמנת השירות
  • עוד באתר

    • היבטים משפטיים
    • מדיניות פרטיות לאומי
    • הגנת סייבר בלאומי
    • פסקי דין- חוזים אחידים
    • הגדרות מערכת
    • מפת אתר
    • חוזים אחידים
    • עיקרי מדיניות-במטבעות וירטואליים
    • תכנית ההטבות גודיז של לאומי מתחדשת
    • קופת התגמולים והפיצויים של עובדי לאומי
    • הקלות ללקוחות לאומי בעקבות המצב הביטחוני
    • הקלות ללקוחות בנק לאומי מתווה בנק ישראל
  • הודעות שונות

    • הפקת אישורי מס לשנת 2024
    • הקלות- שיקים ללא כיסוי
    • דיווח על פעילות חריגה
    • הסדרי פשרה בתביעות ייצוגית בחו"ל
    • עדכון בנושא העברות כספים בינלאומיות
    • העברת פעילות פיננסית מבנק אחר
    • יחידה לגביית חובות
    • עדכון הגנת הפרטיות בחוברת ניהול חשבון
    • רשימת החשבונות/כספות שלא נדרשו
    • איתור פיקדון ללא תנועה או שבעליו נפטרו
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה - ת"צ 14856-05-18
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה – ת"צ 24799-01-21
  • אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בת"צ 4552-12-13
  • אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ 62687-09-17
  • הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית
  • החלטה מאשרת בת"צ 31563-05-19 בעניין עמלות מינימום על ערבויות
  • הסכם פשרה בת"צ 13453-04-19
  • הסדר פשרה בת"צ 57404-11-16

עקבו אחרינו

  • facebook
  • twitter
  • YouTube