דילוג לתוכן העיקרי דילוג לתפריט הראשי דילוג לתפריט התחתון
באתר זה נעשה שימוש בטכנולוגיות איסוף מידע כגון Cookies, לרבות על ידי צדדים שלישיים, כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לכך. למידע נוסף בנושא ואפשרות לנהל את השימוש באמצעים הללו, ראו את מדיניות הפרטיות המעודכנת של הבנק
לוגו לאומי- מעבר לדף הבית
פרטיים
  • פרטיים
  • עסקים
  • מוצרים ושירותים
    בחירת שפה
    דברו איתנו

    מוצרים ושירותים

    • פתיחת חשבון
    • הלוואות
    • כרטיסי אשראי
    • מטבע חוץ
    • משכנתאות
    • שוק ההון
    • פיקדונות
    • מוצרי שוק הכסף
    • לאומי בונוס
    • פעולות בדיגיטל
    • ייעוץ פנסיוני
    • חשבון נאמנות
  • דברו איתנו
    בחירת שפה
    דברו איתנו

    דברו איתנו

    • 5522*
    • איתור סניפים
    • הזמנת שיחה בנקאי/תמיכה טכנית
    • התכתבות עם בנקאי
    • חיפושים נפוצים:

      • טפסים להורדה
      • שינוי סיסמה
      • כניסה לחשבון
      • SWIFT
      • התכתבות עם בנקאי
      • סניפים
      • עמלות
      • IBAN
בחירת שפה
  • English (Israel)
  • Русский
  • عربي
  • פתיחת חשבון
  • כניסה לחשבון
  1. דף הבית
  2. אבטחת מידע

אבטחת מידע

הנחיות לגלישה בחשבונך בלאומי

 

לתשומת ליבכם: קיבלתם הודעה או שיחת טלפון שנראית חשודה? זכרו שאין להעביר מידע אישי על החשבון או ללחוץ על קישורים. בנוסף, יש להודיע מידית למוקד הגנת הסייבר של לאומי במייל abuse@bll.co.il (24 שעות ביממה).

 

רשת האינטרנט מספקת מידע ושירותים רבים ומגוונים, אך צופנת בחובה גם סכנות לא מעטות.
על כן, יש חשיבות רבה בשמירה על כללים בסיסיים לגלישה בטוחה.

 
 שמירה על פרטי הזיהוי
• פרטי הזיהוי שלך למערכת הינם אישיים וסודיים. אין להחזיקם במקום גלוי בו יהיו נגישים לאחרים ואין למסור אותם לגורמים זרים.

• יש לוודא כי בעת כניסתך למערכת, לא ימצאו בסביבתך גורמים לא מורשים.
• אין למסור את סיסמתך האישית לשום גורם, גם אם הוא מזדהה כבנק לאומי או מזוהה עימו. אם תתבקש למסור את הסיסמה האישית, אין למסרה! עליך לדווח על כך מיידית למוקד התמיכה של לאומי בטלפון 03-9544333.
• אין לשמור את פרטי הזיהוי במחשב או בטלפון הנייד מחשש לחשיפתם על ידי וירוסים, תכנות זדוניות, סוסים טרויאניים או תוכנות שיתוף קבצים המאפשרות גישה לקבצים במחשב.
• ברישום לאתרים שונים באינטרנט, אין להשתמש באותם פרטי זיהוי (שם משתמש וסיסמה) המשמשים אותך להזדהות בלאומי.
• אין לשלוח בדוא"ל או ב-SMS את פרטי הזיהוי לכניסה לחשבונך האישי, וכן את מספר כרטיס האשראי שלך.
 
בעת הכניסה לחשבון
• מומלץ להימנע מגלישה לחשבונך ממחשבים שרמת האבטחה בהם אינה ידועה.
• מומלץ להימנע מפתיחה במקביל של חלונות אינטרנט נוספים.
• יש לוודא את כתובת מסך הכניסה המתחילה ב- -https://hb2.bankleumi.co.il
• עם הכניסה לחשבון, יופיעו התאריך ושעת ההתקשרות האחרונה שלך למערכת. יש לוודא שהנתונים המופיעים אכן נכונים.
• בזמן העבודה השוטפת עם המערכת, יש למנוע גישה פיזית של גורמים אחרים לעמדה ממנה מתבצעת הגלישה.
• בעת יצוא נתונים ושמירתם בקבצים במחשב, מומלץ להצפין את הקבצים באמצעות כלי הצפנה. בשום מקרה אין לשמור נתונים בקבצים במחשב ציבורי.
• בעת השימוש בדפדפן, ליד כתובת האתר יוצג סימן מנעול בצבע ירוק. הקשה על המנעול תציג את פרטי בעל האתר (בחלק מן הדפדפנים השם מוצג אוטומטית - Bank Leumi le-Israel LTD) ואת פרטי תוקף תעודת ה-SSL (תעודה המשמשת להצפנת התקשורת). תצוגה זו מעידה כי הצפנת התקשורת תקפה.

 

 

ps

 יציאה מהמערכת
• לאחר 20 דקות של אי-פעילות מול המערכת, ינותק הקשר באופן אוטומטי ביוזמת המערכת. אולם, בגמר השימוש במערכת, אין להמתין לניתוק האוטומטי ויש לבצע ניתוק יזום באמצעות פעולת יציאה.
• בסיום השימוש במערכת, במיוחד במחשב מזדמן, עלייך לסגור את הדפדפן. לאחר יציאה מהמערכת, תתאפשר הכניסה למערכת רק באמצעות הזדהות מחדש.
 
טיפול בסיסמאות
• בחירת סיסמה - בכניסה הראשונה למערכת עליך להזין את הסיסמה הראשונית שקיבלת ומיד להחליפה בסיסמה חדשה. חשוב שהסיסמה שתיבחר תהיה אקראית, קשה לניחוש אך קלה לזכירה עבורך. הסיסמה צריכה לכלול לפחות 6 תווים המשלבים ספרות ואותיות.
• החלפת סיסמה - את הסיסמה האישית ניתן להחליף בכל עת, ומומלץ להחליפה בכל חשש לחשיפתה. להחלפת הסיסמה לחץ על האפשרות "My לאומי" בשורת הפעולות שבתפריט העליון, ובתפריט מימין בחר ב"סיסמה והגדרות". בדף שנפתח בחר "שינוי סיסמה".
• לקראת תום 180 יום מאז הפעם האחרונה שהוחלפה סיסמתך, תציג המערכת בפניך הודעת התראה להחלפת סיסמה. באם הסיסמה לא תוחלף עד תום 180 יום, היא תיחסם.
• חסימת סיסמה - הסיסמה תיחסם לאחר חמישה ניסיונות הקלדה כושלים רצופים.
• שחרור סיסמה - לשחרור סיסמה שנחסמה או נשכחה, ניתן להשתמש בשירות "חידוש סיסמה", או לפנות למוקד התמיכה בטלפון 03-9544333.
• הודעה על שחרור סיסמה - כדי לאפשר בקרה על הפעולה, מנויי "לאומי בזמן" יקבלו הודעה לטלפון הנייד על כך שבוצע שחרור סיסמה למנוי שלהם.

 

למידע מורחב נוסף בנושאי אבטחת מידע, לחץ על הקישורים:

הנחיות לאבטחת המחשב האישי
אמצעי זהירות כנגד הונאות באינטרנט (Phishing)
אמצעי האבטחה המתקדמים של לאומי
  • פעולות שימושיות

    • חסימת כרטיס אשראי
    • שיחזור קוד סודי לכרטיס מגנטי
    • אובדן מכשיר נייד
    • שירות לאומי 24/7
    • כספומטים ועמדות לאומי בדיגיטל
  • מידע כלכלי

    • תעריפי עמלות
    • מדדים
    • מחשבונים וכלים לחישוב
    • איסור הלבנת הון
    • חוק שירותי תשלום
    • עמלות - שירות מסלולים
  • אודות לאומי

    • פניות הציבור
    • הודעות לעיתונות
    • קשרי משקיעים
    • קריירה בלאומי
    • אמנת השירות
  • עוד באתר

    • לאומי בונוס
    • הגנת סייבר בלאומי
    • פסקי דין- חוזים אחידים
    • הגדרות מערכת
    • מפת אתר
    • חוזים אחידים
    • עיקרי מדיניות-במטבעות וירטואליים
    • קופת התגמולים והפיצויים של עובדי לאומי
    • הקלות ללקוחות
  • הודעות שונות

    • הפקת אישורי מס לשנת 2024
    • דיווח על פעילות חריגה
    • הסדרי פשרה בתביעות ייצוגית בחו"ל
    • עדכון בנושא העברות כספים בינלאומיות
    • העברת פעילות פיננסית מבנק אחר
    • יחידה לגביית חובות
    • רשימת החשבונות/כספות שלא נדרשו
    • איתור פיקדון ללא תנועה או שבעליו נפטרו
  • הסדר פשרה בת"צ 24019-02-17
  • בקשה לאישור הסדר פשרה איילה מלכה מימון
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בת"צ 63427-02-24
  • הסדר פשרה העברה עצמית
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה - ת"צ 14856-05-18
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה – ת"צ 24799-01-21
  • אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בת"צ 4552-12-13
  • החלטה מאשרת בת"צ 31563-05-19 בעניין עמלות מינימום על ערבויות
  • הסכם פשרה בת"צ 13453-04-19
  • הסדר פשרה בת"צ 57404-11-16

עקבו אחרינו

  • facebook
  • twitter
  • YouTube