דילוג לתוכן העיקרי
האתר עושה שימוש ב-cookies. כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
למידע על cookies ועל מדיניות הפרטיות המעודכנת
  • כניסה לחשבון
  • פתיחת חשבון
  • לאומי בונוס
  • כרטיסי אשראי
  • הלוואות ואשראי
  • לאומי דיגיטל
    • כספומטים ועמדות לאומי דיגיטל
    • ערבויות בדיגיטל
    • הגנת הסייבר בלאומי
  • פיקדונות וחסכונות
  • מטבע חוץ
    • שערי מטבע חוץ
    • העברת מט"ח בדיגיטל
  • אודות
    • פרופיל לאומי
    • ממשל תאגידי
    • קשרי משקיעים
    • דוחות כספיים
    • הודעות לעיתונות
    • אחריות תאגידית
    • ציות בלאומי
    • קריירה בלאומי
    • הלשכה לפניות הציבור
    • נכסים למכירה ולהשכרה ונכסים בכינוס
    • דו"ח שכר שווה
    • דיווח על פעילות חריגה או חשש לאי סדרים
  • סוגי חשבונות
    • חשבון פרטי בלאומי
    • Private Banking
    • אזרחים ותיקים
    • חשבון נאמנות
  • שוק ההון בלאומי
  • ייעוץ פנסיוני
    • עושים סדר בפנסיה
    • מוצרים פנסיונים
    • שאלות ותשובות
    • איך מתחילים?
  • מידע כלכלי
    • מדדים
    • תעריפי עמלות
    • מחשבוני הלוואות וכלים לחישוב
  • דף הבית
  • איתור סניפים
  • לאומי טרייד
  • לאומי למשכנתאות
  • VIDEA- ניהול תיקי השקעות
  • פרטי
  • עסקים
  • عربي
  • RU
  • EN
  • איתור סניפים

      איתור סניפים

  • דברו איתנו

      דברו איתנו

    • חיוג מהיר לבנקאי מהאפליקציה
    • הזמנת שיחה בנקאי/תמיכה טכנית
    • 5522*
    • הזמן פגישה
  • עזרה

      עזרה

    • הזמנת שיחה בנקאי/תמיכה טכנית
    • עזרה מקוונת לגלישה ישירה
  • חיפוש

      חיפוש

    • חיפושים נפוצים:

      • טפסים להורדה
      • שינוי סיסמה
      • כניסה לחשבון
      • SWIFT
      • התכתבות עם בנקאי
      • סניפים
      • עמלות
      • IBAN
  • פרטי
  • עסקים
  • عربي
  • RU
  • EN
  • איתור סניפים

      איתור סניפים

  • דברו איתנו

      דברו איתנו

    • חיוג מהיר לבנקאי מהאפליקציה
    • הזמנת שיחה בנקאי/תמיכה טכנית
    • 5522*
    • הזמן פגישה
  • עזרה

      עזרה

    • הזמנת שיחה בנקאי/תמיכה טכנית
    • עזרה מקוונת לגלישה ישירה
  • חיפוש

      חיפוש

    • חיפושים נפוצים:

      • טפסים להורדה
      • שינוי סיסמה
      • כניסה לחשבון
      • SWIFT
      • התכתבות עם בנקאי
      • סניפים
      • עמלות
      • IBAN
לוגו לאומי- מעבר לדף הבית
  1. דף הבית
  2. הודעות לתקשורת

הודעות לתקשורת

לאומי משיק את "לאומי 1 ללקוח": לקוחות הבנק יוכלו לקבוע פגישה מראש עם בנקאי בכל נושא, בכל סניפי לאומי ובכל מקום בארץ, מבלי הצורך להמתין בתור

כמו כן, מרכז הבנקאות הטלפוני ישודרג בכדי להעניק שירות מהיר ומקצועי יותר, עם זמן המתנה שלא יעלה על 2 דקות

בנק לאומי משיק בימים אלה את "לאומי 1 ללקוח",  תכנית להתאמת מודל השירות של הבנק ללקוחותיו. במסגרת התכנית, הלקוחות הפרטיים יוכלו מעתה לקבוע פגישה אישית עם בנקאיבתיאום מראש, בכל סניפי לאומי ובכל מקום בארץ. הבנקאי יגיע מוכן לפגישה בהתאם לנושא המבוקש והלקוח לא יצטרך להמתין בתור. את הפגישה ניתן יהיה לתאם באמצעות כל ערוצי לאומי: האתר, האפליקציה ומרכז הבנקאות הטלפוני.

 

עוד יצויין, כי במסגרת התכנית ניתן יהיה לבצע את רוב הפעולות הבנקאיות באמצעות מרכז הבנקאות הטלפוני, כאשר לקוח לא ימתין למענה מעבר ל-2 דקות, והחשוב ביותר – רובן המוחלט של הפניות יטופל  בשיחת טלפון אחת. לרשות הלקוחות יעמדו כמובן גם הערוצים הדיגיטליים הישירים: אתר לאומי, האפליקציה במובייל, צ'ט דיגיטלי או שירות "הזמן שיחה".

 

דני כהן, ראש החטיבה הבנקאית בלאומי: "לתכנית איתה אנו יוצאים היום יש מטרה אחת – להעניק שירות טוב יותר ללקוחותינו.  בסקר האחרון שערך בנק ישראל בקרב הציבור, ראינו כי השירות במערכת הבנקאית אינו מספק - במיוחד בכל הקשור לזמינות הסניפים והבנקאות הטלפונית - וזוכה לציון ממוצע של כ-53%, בעוד שלאומי אף נמוך מהממוצע.  זה לא משהו שאנו צריכים לקבל. לכן, בשנה האחרונה למדנו לעומק את הרגלי הצריכה של הלקוחות שלנו ובנינו תכנית שירות חדשה - כזו שתתאים עצמה לשינויים שחווה עולם הבנקאות. כבנק שחרט על דגלו 'בנקאות יוזמת וחדשנית עבור הלקוח',  לאומי יהיה לבנק הראשון בישראל שמתאים את מודל השירות לעולם הבנקאות החדש והופך אותו לנגיש וטוב יותר."

 

על רקע מגמת הדיגיטציה המואצת של המערכת הבנקאית בשנים האחרונות, ומתוך רצון להמשיך ולסייע לצרכי האוכלוסייה המבוגרת בקרב לקוחות הבנק, הודיע לאומי כי ב-2019 יושק סניף בנק נייד - רכב 'ישראל IL', בנוסף לרכב שהושק בשנה החולפת. כיום, הסניף הנייד מעניק שירות בנקאי מלא  לעשרות אלפי לקוחות של הבנק המתגוררים בבתי אבות ובדיור מוגן בכל רחבי הארץ. לאור הביקוש והצלחת המיזם, הוחלט על הרחבת פעילות זו, הסניף הנייד יעניק שירות לאלו המתקשים להגיע לסניף, בסביבת מגוריהם ותוך תיאום טלפוני מראש – רכב על פי דרישה.  באשר למענה במרכז הבנקאות הטלפוני – לקוחות מגיל 75 ומעלה יקודמו בתור ולא יידרשו לזיהוי ממוכן.

 

כהן מציין, כי "אנחנו מבינים כי המהפיכה הדיגיטלית אינה אינטואיטיבית עבור האוכלוסייה המבוגרת ואיננו מקלים בכך ראש. לכן עלינו להרחיב משמעותית את הפתרונות לטובת אוכלוסיה זו. לשם כך העמדנו בסניפים דיילים ומדריכי דיגיטל אשר עומדים לרשות הלקוחות ומסייעים להם לבצע פעולות בנקאיות שכיחות בעמדות לשירות עצמי, בנוסף על הוספת רכב ישראל IL, שיגיע לפי דרישה. מדובר בתהליך, לא הכל יקרה מחר בבוקר, אנו מחוייבים לנושא וכבר ברבעון הראשון של 2019 נרגיש בשינוי ". 

  • פעולות שימושיות

    • תשלום חשבונות
    • חסימת כרטיס אשראי
    • שיחזור קוד סודי לכרטיס מגנטי
    • הפעלת כרטיס אשראי
    • עדכון מסגרת אשראי
    • אובדן מכשיר נייד
    • שירות לאומי 24/7
    • לאומי דיגיטל
    • מימון לקניית רכב
    • לאומי 5522*
    • כספומטים ועמדות לאומי בדיגיטל
    • משכנתא
  • מידע כלכלי

    • תעריפי עמלות
    • מדדים
    • מחשבונים וכלים לחישוב
    • איסור הלבנת הון
    • חוק שירותי תשלום
    • עמלות - שירות מסלולים
    • ריבית שלילית במט"ח
  • אודות לאומי

    • אודות לאומי-ראשי
    • פניות הציבור
    • הודעות לעיתונות
    • קשרי משקיעים
    • קריירה בלאומי
    • נגישות בלאומי
    • אחריות תאגידית
    • אמנת השירות
  • עוד באתר

    • היבטים משפטיים
    • מדיניות פרטיות לאומי
    • הגנת סייבר בלאומי
    • פסקי דין- חוזים אחידים
    • הגדרות מערכת
    • מפת אתר
    • חוזים אחידים
    • עיקרי מדיניות-במטבעות וירטואליים
    • תכנית ההטבות גודיז של לאומי מתחדשת
    • קופת התגמולים והפיצויים של עובדי לאומי
    • הקלות ללקוחות לאומי בעקבות המצב הביטחוני
    • הקלות ללקוחות בנק לאומי מתווה בנק ישראל
  • הודעות שונות

    • הפקת אישורי מס לשנת 2024
    • הקלות- שיקים ללא כיסוי
    • דיווח על פעילות חריגה
    • הסדרי פשרה בתביעות ייצוגית בחו"ל
    • עדכון בנושא העברות כספים בינלאומיות
    • העברת פעילות פיננסית מבנק אחר
    • יחידה לגביית חובות
    • עדכון הגנת הפרטיות בחוברת ניהול חשבון
    • רשימת החשבונות/כספות שלא נדרשו
    • איתור פיקדון ללא תנועה או שבעליו נפטרו
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה - ת"צ 14856-05-18
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה – ת"צ 24799-01-21
  • אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בת"צ 4552-12-13
  • אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ 62687-09-17
  • הודעה בדבר אישור תובענה כייצוגית
  • החלטה מאשרת בת"צ 31563-05-19 בעניין עמלות מינימום על ערבויות
  • הסכם פשרה בת"צ 13453-04-19
  • הסדר פשרה בת"צ 57404-11-16

עקבו אחרינו

  • facebook
  • twitter
  • YouTube