שירות לאומי 24-7 לעסקים
שאלות ותשובות - שירות הצהרה על הפקדה באמצעות מורשה מיוחד
מהו שירות 24/7 הצהרה על הפקדה?
שירות "24/7-הצהרה על הפקדה" מאפשר לך לבצע הצהרה על הפקדת מזומן בחשבון, המתנהל בלאומי, לגביו נתנה לך הרשאה מאת בעליו.
כיצד מצטרפים לשירות?
בעל חשבון לאומי, בו מתבצעת ההפקדה, יעביר פרטיך ללאומי לצורך הליך צירופך לשירות.
כככל והליך צירופך אושר ע"י לאומי, יהיה עליך להגיע לאחד מסניפי לאומי עם תעודת זהותך בסיום הזיהוי תשלח אליך הודעת SMS עם לינק לכניסה למערכת לביצוע ההצהרה. השירות יתאפשר במידה וגילך הוא מעל גיל 18.
האם עלי להיות בעל חשבון לאומי בכדי לבצע את ההפקדה?
אינך צריך להיות בעל חשבון לאומי בכדי לבצע את ההפקדה בחשבון המתנהל בלאומי. למעשה, כל שעליך לקבל היא הרשאה לביצוע ההפקדה מאת בעל החשבון בלאומי.
כיצד אני מבצע את ההצהרה בפועל
עליך להיכנס למערכת באמצעות הלינק שנשלח אליך בהודעת ה- SMS או דרך אתר לאומי ולהזין את מספר תעודת זהותך.לאחר מכן תשלח אליך הודעת SMS נוספת בה יופיע קוד אימות באמצעותו תוכל להיכנס לאזור המיועד לביצוע ההצהרה ולבצעה.
האם ניתן להירשם לשירות יותר מפעם אחת?
הרישום מבוצע על ידי בעל החשבון פעם אחת. לאחר הרישום הראשוני הינך רשאי להיכנס לשירות לצורך ביצוע הצהרות נוספות כל עוד הרשאתך מבעל החשבון בתוקף.
באילו מעטפות מבצעת ההפקדה והיכן ניתן לקבלן?
לצורך שירות "לאומי 24/7" קיימים שני סוגים נפרדים של מעטפות הפקדה: מעטפת מזומנים ומעטפת שיקים.
מעטפות ההפקדה ניתנות בסניפי לאומי והינן חד פעמיות.
לתשומת לבך:
- לכל מעטפה בר-קוד ייחודי אותו חשוב להקליד במדויק או לסרוק אותו כדי למנוע עיכובים ותקלות בזיכוי.
- שמור על האסמכתא המתקבלת לאחר הפקדת המעטפה בכספת "לאומי 24/7"