דילוג לתוכן העיקרי דילוג לתפריט הראשי דילוג לתפריט התחתון
באתר זה נעשה שימוש בטכנולוגיות איסוף מידע כגון Cookies, לרבות על ידי צדדים שלישיים, כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.
המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לכך. למידע נוסף בנושא ואפשרות לנהל את השימוש באמצעים הללו, ראו את מדיניות הפרטיות המעודכנת של הבנק
לוגו לאומי- מעבר לדף הבית
פרטיים
  • פרטיים
  • עסקים
  • מוצרים ושירותים
    בחירת שפה
    דברו איתנו

    מוצרים ושירותים

    • פתיחת חשבון
    • הלוואות
    • כרטיסי אשראי
    • מטבע חוץ
    • משכנתאות
    • שוק ההון
    • פיקדונות
    • מוצרי שוק הכסף
    • לאומי בונוס
    • פעולות בדיגיטל
    • ייעוץ פנסיוני
    • חשבון נאמנות
  • דברו איתנו
    בחירת שפה
    דברו איתנו

    דברו איתנו

    • 5522*
    • איתור סניפים
    • הזמנת שיחה בנקאי/תמיכה טכנית
    • התכתבות עם בנקאי
    • חיפושים נפוצים:

      • טפסים להורדה
      • שינוי סיסמה
      • כניסה לחשבון
      • SWIFT
      • התכתבות עם בנקאי
      • סניפים
      • עמלות
      • IBAN
בחירת שפה
  • English (Israel)
  • Русский
  • عربي
  • פתיחת חשבון
  • כניסה לחשבון
  1. דף הבית
  2. עושים סדר בפנסיה

עושים סדר בפנסיה

שאלות ותשובות

 

  • מהו השירות המסופק?

כחלק משירותי הייעוץ הפנסיוני בלאומי, שירות "עושים סדר בפנסיה" ניתן חינם ומאפשר לך לקבל נתונים חשובים אודות יתרות המוצרים הפנסיונים שלך ודמי הניהול שהנך משלם בגינם, לרבות תחזית קצבת הזקנה הצפויה לך בפנסיה, קצבת שארים וקצבה לגבי אובדן כושר עבודה.

  המידע יוצג לך בצורה מסודרת וקלה להבנה ותוכל כמובן להדפיס אותו.

 

  • כיצד נרשמים לשירות?

לוחצים על כפתור "רישום לשירות" וממלאים טופס מקוון. לאחר הרישום מועברים לאתר המסלקה הפנסיונית להשלמת התהליך. לאחר שיתקבל בלאומי המידע מן המסלקה הפנסיונית, ישלח לטלפון הנייד, שיימסר בעת הרישום לשירות, קוד גישה באמצעותו ניתן להיכנס לעמוד השירות באתר לאומי ולצפות במידע שיתקבל.

 

  • למי מיועד השירות?

השירות מיועד ללקוחות פרטיים של כלל הבנקים בגיל 18 ומעלה. ניתן לקבל את השירות מבנק לאומי פעם אחת בלבד (לקוחות המקבלים שירותי יעוץ פנסיוני בלאומי רואים היום את המידע בחשבונם באתר לאומי או באמצעות פניה ליועץ הפנסיוני שלהם).

 

  • האם לקוחות שנרשמו לשירות יוכלו לקבל יעוץ בנוגע למוצרים הפנסיוניים שברשותם?

השירות יינתן למעוניינים בכפוף לתנאי הבנק וחתימה על הסכם ייעוץ, באפשרות הלקוח ליצור קשר עם מרכזי הייעוץ לצורך המשך ההליך.

 

  • האם השרות כרוך בתשלום?

לא. בשלב זה השרות ניתן ללא תשלום.

 

  • האם ניתן להירשם לשירות יותר מפעם אחת?
    בשלב זה לאומי מספק את שרות איסוף המידע פעם אחת בלבד עבור כל לקוח.

 

  • מהו פרק הזמן שאורך איסוף המידע?

כפי שמפורט באתר המסלקה הפנסיונית, איסוף המידע אורך מספר ימי עסקים.  

 

  • קבלתי הודעת SMS לנייד, מה עלי לעשות?

עם קבלת המידע אודותיך מן המסלקה הפנסיונית, תשלח לנייד שמסרת בתהליך הרישום לשירות הודעת SMS בתוספת קוד גישה. עליך להיכנס לעמוד השירות באתר לאומי, ללחוץ על כפתור -  "משתמש רשום" להזין את מס' ת.ז. ואת קוד הגישה שקיבלת ולצפות  במידע. המידע יהיה זמין לצפייה במשך שלושה חודשים בלבד.

  • פעולות שימושיות

    • חסימת כרטיס אשראי
    • שיחזור קוד סודי לכרטיס מגנטי
    • אובדן מכשיר נייד
    • שירות לאומי 24/7
    • כספומטים ועמדות לאומי בדיגיטל
  • מידע כלכלי

    • תעריפי עמלות
    • מדדים
    • מחשבונים וכלים לחישוב
    • איסור הלבנת הון
    • חוק שירותי תשלום
    • עמלות - שירות מסלולים
  • אודות לאומי

    • פניות הציבור
    • הודעות לעיתונות
    • קשרי משקיעים
    • קריירה בלאומי
    • אמנת השירות
  • עוד באתר

    • לאומי בונוס
    • הגנת סייבר בלאומי
    • פסקי דין- חוזים אחידים
    • הגדרות מערכת
    • מפת אתר
    • חוזים אחידים
    • עיקרי מדיניות-במטבעות וירטואליים
    • קופת התגמולים והפיצויים של עובדי לאומי
    • הקלות ללקוחות
  • הודעות שונות

    • הפקת אישורי מס לשנת 2024
    • דיווח על פעילות חריגה
    • הסדרי פשרה בתביעות ייצוגית בחו"ל
    • עדכון בנושא העברות כספים בינלאומיות
    • העברת פעילות פיננסית מבנק אחר
    • יחידה לגביית חובות
    • רשימת החשבונות/כספות שלא נדרשו
    • איתור פיקדון ללא תנועה או שבעליו נפטרו
  • הסדר פשרה בת"צ 24019-02-17
  • בקשה לאישור הסדר פשרה איילה מלכה מימון
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בת"צ 63427-02-24
  • הסדר פשרה העברה עצמית
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה - ת"צ 14856-05-18
  • הודעה על הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה – ת"צ 24799-01-21
  • אישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בת"צ 4552-12-13
  • החלטה מאשרת בת"צ 31563-05-19 בעניין עמלות מינימום על ערבויות
  • הסכם פשרה בת"צ 13453-04-19
  • הסדר פשרה בת"צ 57404-11-16

עקבו אחרינו

  • facebook
  • twitter
  • YouTube