עושים סדר בפנסיה
שאלות ותשובות
- מהו השירות המסופק?
כחלק משירותי הייעוץ הפנסיוני בלאומי, שירות "עושים סדר בפנסיה" ניתן חינם ומאפשר לך לקבל נתונים חשובים אודות יתרות המוצרים הפנסיונים שלך ודמי הניהול שהנך משלם בגינם, לרבות תחזית קצבת הזקנה הצפויה לך בפנסיה, קצבת שארים וקצבה לגבי אובדן כושר עבודה.
המידע יוצג לך בצורה מסודרת וקלה להבנה ותוכל כמובן להדפיס אותו.
- כיצד נרשמים לשירות?
לוחצים על כפתור "רישום לשירות" וממלאים טופס מקוון. לאחר הרישום מועברים לאתר המסלקה הפנסיונית להשלמת התהליך. לאחר שיתקבל בלאומי המידע מן המסלקה הפנסיונית, ישלח לטלפון הנייד, שיימסר בעת הרישום לשירות, קוד גישה באמצעותו ניתן להיכנס לעמוד השירות באתר לאומי ולצפות במידע שיתקבל.
- למי מיועד השירות?
השירות מיועד ללקוחות פרטיים של כלל הבנקים בגיל 18 ומעלה. ניתן לקבל את השירות מבנק לאומי פעם אחת בלבד (לקוחות המקבלים שירותי יעוץ פנסיוני בלאומי רואים היום את המידע בחשבונם באתר לאומי או באמצעות פניה ליועץ הפנסיוני שלהם).
- האם לקוחות שנרשמו לשירות יוכלו לקבל יעוץ בנוגע למוצרים הפנסיוניים שברשותם?
השירות יינתן למעוניינים בכפוף לתנאי הבנק וחתימה על הסכם ייעוץ, באפשרות הלקוח ליצור קשר עם מרכזי הייעוץ לצורך המשך ההליך.
- האם השרות כרוך בתשלום?
לא. בשלב זה השרות ניתן ללא תשלום.
- האם ניתן להירשם לשירות יותר מפעם אחת?
בשלב זה לאומי מספק את שרות איסוף המידע פעם אחת בלבד עבור כל לקוח.
- מהו פרק הזמן שאורך איסוף המידע?
כפי שמפורט באתר המסלקה הפנסיונית, איסוף המידע אורך מספר ימי עסקים.
- קבלתי הודעת SMS לנייד, מה עלי לעשות?
עם קבלת המידע אודותיך מן המסלקה הפנסיונית, תשלח לנייד שמסרת בתהליך הרישום לשירות הודעת SMS בתוספת קוד גישה. עליך להיכנס לעמוד השירות באתר לאומי, ללחוץ על כפתור - "משתמש רשום" להזין את מס' ת.ז. ואת קוד הגישה שקיבלת ולצפות במידע. המידע יהיה זמין לצפייה במשך שלושה חודשים בלבד.