תוצאות חיפוש משרות פנויות

נמצאו 25 משרות מתאימות

המשרות מיועדות לנשים וגברים
הוסף לסל
תפקיד
אזור
שלח לחבר
שלח קורות חיים
הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון השרון

יועץ/ת השקעות במרכזי הייעוץ 1020

מערך/חטיבה: החטיבה הבנקאית

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?
יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!
דרושים/ות בנקאים/יות לסניפי לאומי
מה אנו מציעים?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!
הכשרה מקצועית .
שכר התחלתי גבוה.
סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת.
תיאור משרה:
שירות בנקאי פרונטלי וטלפוני וכן מכירת מוצרים בנקאיים ללקוחות פרטיים וללקוחות פרימיום
טיפול בכל הנכסים וההתחייבויות של הלקוח.
ייזום מול לקוחות, גיוס לקוחות חדשים, קידום מכירות, שימור והרחבת פעילות עם לקוחות קיימים, ליווי הלקוח לאורך זמן, פגישות עם לקוחות קיימים וחדשים.
מכירת מוצרים בנקאיים כדוגמת: אשראים, פיקדונות, כרטיסי אשראי, גלישה ישירה באינטרנט.
במסגרת התפקיד יוכשר הבנקאי במגוון תחומים: בנקאות, אשראי, קשרי לקוחות, שירות ושיווק.
היקף משרה: משרה מלאה
5 ימים בשבוע ,שעות העבודה:

ענף מרכזי ייעוץ מורכב משמונה מרכזים בפריסה ארצית.
המרכזים נותנים שירותי ייעוץ בהשקעות למערך הייעוץ ולכל יועץ מקושרים כ-350 לקוחות.
תהליכי העבודה כוללים שיחות ייעוץ יזומות+נכנסות, טיפול בבקרות בעולם הייעוץ, עבודה תפעולית עוטפת ייעוץ וכן יעדים עסקיים בנושא גיוס פאסיב, לקוחות ועוד.
תיאור התפקיד:

  • אחריות למכלול הטיפול בפעילות ההשקעות של הלקוחות.
  • גיוס לקוחות חדשים והרחבת הפעילות אצל לקוחות קיימים.
  • גורם מקצועי סניפי בתחומי ההשקעות.
  • סקירה כלכלית שבועית/אד הוק, ניתוח מוצרים ועוד.
  • קליטה כעובדי בנק מהיום הראשון.

היקף משרה: משרה מלאה בימים א'-ה', בין השעות 8-15:45 משמרת פעמיים בשבוע: 11:00-19:00

דרישות:

  • רישיון ייעוץ/ שיווק/ ניהול תיקים- חובה
  • ניסיון בתחום ההשקעות- יתרון משמעותי

כפיפות:

מנהל מרכז ייעוץ

ממשקים:

לקוחות, סניפים ואגף הייעוץ

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי ראשל"צ 1205

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה: ראשון לציון

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

בנקאי/ית לקוחות עסקיים בחטיבה הבנקאית 1091

מערך/חטיבה: חטיבה בנקאית

תיאור משרה:

בנקאי/ית ללקוחות עסקיים בחטיבה הבנקאית
אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!
דרושים/ות בנקאים/יות לסניפי לאומי

מה אנחנו מציעים?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!

  • הכשרה מקצועית
  • שכר התחלתי גבוה
  • סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת

תיאור התפקיד:

  • מתן מענה ללקוחות העסקיים של הסניף
  • טיפול בנכסים והתחייבויות של הלקוחות העסקיים
  • קבלת בקשות אשראי, ניתוחן והפקת המלצות
  • הפקדת פיקדונות, העמדת הלוואות, העברות כספיות, בדיקת צ'קים, הזנת נתונים במערכות מיכוניות
  • ייזום עסקי הכולל מכירת מוצרים פיננסיים
  • מכוונות להתמקצעות בתחום האשראי המסחרי 

היקף המשרה: משרה מלאה בין השעות 8:00-16:00, בימים שני ורביעי פיצול עד השעה 19:00.

דרישות:

תואר ראשון פיננסי/לקראת סיום תואר- חובה
ניסיון קודם בבנקאות/פיננסים -יתרון
ניסיון קודם בשירות ומכירה-יתרון
תודעת שירות גבוהה ומכוונות לעבודה עם לקוחות
מכוונות לייזום עסקי והתמקצעות בתחום הבנקאות והאשראים

כפיפות:

ראש צוות

ממשקים:

לקוחות ועובדי הסניף

 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
ירושלים והסביבה

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי ירושלים 1206

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה:  ירושלים

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
דרום

בנקאי/ת במרכז הטלפוני של בנק לאומי אשקלון 1228

תיאור משרה:

אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מחפשים קריירה? יש לנו הצעת עבודה בשבילכם/ן!

דרושים בנקאים/יות למרכזי בנקאות של לאומי, מרכז השירות הבנקאי הטלפוני של הבנק.


מה אנחנו מציעים?
סביבת עבודה דינאמית, צעירה ומתגמלת, הכשרה מקצועית, מסלול קידום נרחב.


מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחות לאומי ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.

המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

עבודה בשעות עבודה גמישות.

 

מיקום המשרה: אשקלון

 

כישורים נדרשים

תודעת שירות גבוהה

כושר ביטוי גבוה בעל פה
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
יכולת למידה מהירה
יכולת התמודדות במצבי לחץ
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת
אוריינטציה לשירות ומכירה

 

היקף המשרה

  • שעות פעילות המרכז א'-ה' 6:30-23:00 , ו' 6:30-14:00
  • שעות העבודה גמישות
  • המשרה מתאימה לסטודנטים
  • יום עבודה בין 6-8 שעות
  • מינימום 24 שעות שבועיות
  • גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך
     

*קליטה ללאומי מהיום הראשון

 

דרישות:

עדיפות לסטודנטים המחפשים קריירה בלאומי.
כמו כן, עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

בנקאי/ת מבואה לסניפי בנק לאומי 1034

תיאור משרה:

הבנקאות מתחילה במבואה של הסניף - שירות בנקאי וקבלת קהל במבואה של אחד מסניפי לאומי תוך מתן מענה פרונטלי ללקוחות.

מטרת התפקיד היא מיקסום חווית לקוח ומיצוי פוטנציאל עסקי במפגש הפרונטלי עם הלקוחות

התפקיד כולל: 

  • הכוונה וסיוע בביצוע פעולות בכלל ערוצי הדיגיטל
  • מתן מענה לצרכים בנקאיים (עמדת מחשב של הבנקאי)
  • איתור הזדמנויות עבור הלקוח / זיהוי פוטנציאל עסקי / הצעות ערך
  • ייזום עסקי בסניף בשעות שאינן קבלת קהל.

היקף משרה:
משרה מלאה - 5 ימים בשבוע.
ימי א', ג' וה' 8:00-15:00 ובימי פיצול ב' וד' 8:00-18:00 

 

דרישות:

  • עמידה תחת עומס 
  • טיפול בהתמודדויות במענה פרונטלי
  • תודעת שירות גבוהה
  • מוסר עבודה גבוה 
  • אחריות ורצינות
  • עצמאות
  • אסרטיביות
  • כושר ביטוי גבוה

כפיפות:

מנהל הסניף

ממשקים:

לקוחות ועובדי הבנק

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון דרום ירושלים והסביבה השרון

בנקאי/ת ללקוחות פרטיים לסניפי בנק לאומי 1004

תיאור משרה:

דרושים/ות בנקאים/יות למגזר הפרטי לתפקיד המשלב שירות לקוחות ומכירות.
אנרגטיים/יות? אוהבים/ות אנשים? מכירתיים/יות?
תנאים מעולים וקליטה כעובד הבנק מהיום הראשון!

מה אנחנו מציעים?

  • הכשרה מקצועית
  • שכר התחלתי גבוה
  • סביבת עבודה דינמית ומאתגרת
  • שירות בנקאי פרונטלי וטלפוני וכן מכירת מוצרים בנקאיים ללקוחות פרטיים וללקוחות פרימיום
  • טיפול בכל הנכסים וההתחייבויות של הלקוח
  • ייזום מול לקוחות, גיוס לקוחות חדשים, קידום מכירות, שימור והרחבת פעילות עם לקוחות קיימים, ליווי הלקוח לאורך זמן, פגישות עם לקוחות קיימים וחדשים
  • מכירת מוצרים בנקאיים כדוגמת: אשראים, פיקדונות, כרטיסי אשראי, גלישה ישירה באינטרנט

במסגרת התפקיד יוכשרו הבנקאים במגוון תחומים: בנקאות, אשראי, קשרי לקוחות, שירות ושיווק על חשבון הבנק.
 

היקף המשרה: משרה מלאה
 5 ימים בשבוע ,שעות העבודה: א', ג', ה': - 08:00-16:00 ב+ד (פיצול) 8:00-14:00 + 16:00-19:00 (בסניפים שפתוחים בשישי, יום א' חופשי).

דרישות:

  • בגרות מלאה – חובה
  • תואר ראשון-יתרון משמעותי
  • ניסיון קודם בבנקאות/פיננסים-יתרון משמעותי
  • 1-2 שנות ניסיון בשירות ומכירות -יתרון משמעותי
  • יכולות למידה, שיקול דעת, חשיבה פרקטית וכושר ביטוי גבוה
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירה, יכולת עבודה בצוות
  • אנרגיה, יוזמה, יכולת להתמודד עם מספר משימות במקביל,
    חוסן ועמידה באתגרים.

כפיפות:

מנהל מגזר

ממשקים:

לקוחות הבנק ועובדי הסניף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

בנקאי/ת מכירות טלפוני במרכז המכירות של לאומי 1514

תיאור משרה:

בנק לאומי, הבנק המוביל בישראל, מגייס בנקאים טלפונים למוקד המכירות בראשל"צ
אם יש לך תשוקה למכירות ולתחום הפיננסי, אם את/ה מכוון מטרה ומעוניין להתפתח בתחום הבנקאות, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לסיירת המכירות שלנו במרכז הבנקאות של לאומי בראשל"צ ולקחת חלק בצוות שמהווה את חוד החנית של השירות המוכר בבנק לאומי. 

אנחנו מציעים :

  • קליטה כעובדי בנק לאומי – מהיום הראשון.
  • שכר ותגמולים גבוהים.
  • שלל הזדמנויות קידום והתפתחות מקצועית.
  • שעות עבודה גמישות, סביבה דינאמית ואוירה משפחתית.
  • תחרויות שוות במיוחד.
  • גיבושים, הופעות והפתעות.
  • המשרה במרכז הבנקאות של לאומי בראשל"צ.

דרישות:

  • אוריינטציה מכירתית.
  • חוסן מנטלי ומוכוונות לעבודה בסביבה מוקדית.
  • ניסיון קודם בעולם המכירות.
  • נכונות והתכווננות לעמידה ביעדים.

 

כפיפות:

ראש צוות

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אנליסט/ית אשראי למערך העסקי 1996

מערך/חטיבה: החטיבה עסקית

תיאור משרה:

החטיבה העסקית בבנק לאומי מטפלת בתאגידים הגדולים במשק ונותנת אשראי לעסקאות הענק.
תיאור התפקיד:

  •  ניתוח דוחות כספיים וצרכי אשראי של חברות ותאגידים.
  • כתיבת ועדות אשראי, בקשות שוטפות, מתן הוראות וביצוע בקרה.
  • מימוש החלטות עסקיות, וטיפול שוטף בתיקי הלקוחות.
  • טיפול בדוחות ודיווחים תקופתיים.
  • היקף משרה: משרה מלאה ימים א'-ה' .
  • מיקום – קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר לוד.



     





     

דרישות:

  • ניסיון של מעל שנתיים באנליזת אשראי/ניסיון בניתוח דוחות כספיים-חובה
  • תואר פיננסי –חובה, רו"ח-יתרון.
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים.
  • יכולת אנליטית ולמידה מהירה.
  • יכולת ניהול והובלת ריבוי משימות.
  • יכולת ניסוח והבעה טובה בכתב ובעל פה.
  • דיוק, יסודיות, יכולת עבודה בתנאי עומס ולו"ז מוגדרים.
  • תודעת שרות גבוהה, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת גבוהה לעבוד עם ממשקים.
  • מוכוונות לפיתוח עסקים.











     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל/ת קשרי לקוחות פאסיב- יועץ השקעות וגידורים 2156

מערך/חטיבה: חטיבה עסקית

תיאור משרה:

תיאור היחידה: 

הענף מטפל בלקוחות המערך העסקי ,מערך הנדל"ן ותשתיות(תאגידים וחברות הגדולות והמובילות במשק) - ומעניק להם טיפול וייעוץ בעולם הפאסיב כגון : אפשרויות השקעה, פיקדונות, מוצרים מובנים, פעילות שוק ההון, מט"ח וגדורים. 
הטיפול בלקוח מותאם לצרכיו ולמדיניות החברה וכולל מתן חבילת שירות יזומה ומקיפה עבורו. 
הצוות פועל בשיתוף פעולה עם מנהלי הלקוח העסקיים, חדר עסקאות, חטיבת התפעול וממשקים רבים נוספים בבנק ומחוצה לו.
הענף מהווה מוקד לניהול פעילות ההשקעות והמט"ח של הלקוח העסקי.
 

תיאור המשרה:

  • ניהול וייעוץ ללקוח העסקי בתחום ההשקעות והמט"ח בראייה רחבה על מגוון אפשרויות ההשקעה ובהלימה לפעילותו העסקית.
  • טיפול מקצועי ושירות מיטבי ללקוח הכוללים את כל עולמות התוכן הרלוונטיים עבורו בפאסיב והחיבור ביניהם. 
  • ייזום שוטף בעולם המט"ח וההשקעות תוך שליטה בפעילותו העסקית ובצרכיו. 
  • פגישות רבות עם לקוחות הכוללות הכנה, סיכום ומעקב אחר ביצוע המשימות.
  • פגישות עם ממשקים בנושאים רוחביים הקשורים לתפקיד ויכולת ניתוח ויישום התוצרים.
  • עבודת צוות מצוינת תוך שיתוף ועזרה הדדית מול כלל העובדים והממשקים הרבים.
  • טיפול שוטף בנושאים תפעוליים ועמידה בנהלים.


     

דרישות:

  • תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים /ראיית חשבון 
  • רישיון ייעוץ השקעות 
  • הבנה גבוהה בשוק ההון 
  • ניסיון והיכרות בעולם המט"ח והגידורים : מאקרו, זיהוי חשיפות ועסקאות גידור (יתרון)
  • ייזום נרחב ללקוח ופיתוח עסקים 
  • יצירתיות וגמישות מחשבתית 
  • עבודת צוות ושיתופי פעולה רבים 
  • תודעת שירות גבוהה מאוד ויחסי אנוש מעולים  
  • עבודה מול ממשקים רבים
  •  יכולת עבודה ולמידה עצמית 
  • הובלת תהליכים ומשימות 
  • שליטה טובה במערכות ה"אופיס" בדגש על האקסל ו power point




     

כפיפות:

ראש ענף

ממשקים:

ראשי ענפים ומנהלי הלקוח – מערך עסקי ,נדל"ן ותשתיות, חטיבת התפעול, חטיבת שוקי הון: ענף תמחור פיננסי, חדר עסקאות, ענף תמחור פיננסי, PMOS, ענף נזילות, ענף ניהול תיקים. מערך הייעוץ, מערך הציות, מערך הייעוץ המשפטי.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל/ת לקוחות במערך לאומיטק 2184

תיאור משרה:

תאור היחידה:
לאומיטק, זרוע בנקאות הטק של לאומי, מלווה אלפי סטארטאפים בכל שלבי החיים, וקרנות הון סיכון בתעשיית ההייטק שהיא מנוע הצמיחה המשמעותי בכלכלה הישראלית.
העבודה כוללת פעילות מול לקוחות הנמצאים בחזית החדשנות העולמית, במגוון רחב של תחומים ובעלות קצב צמיחה גבוה במיוחד כולל התרחבות מקומית וגלובלית.

המרכז ממוקם בת"א. 


תיאור משרה:
ניהול לקוח כולל של חברות הייטק גלובליות תוך מתן מענה מקצועי המותאם לתעשיית ההייטק לכל צרכי החברה.
היכרות עם מוצרי המימון לחברות ההייטק ותפירת הצעות מימון יעודיות לכל שלב חיים.
ראייה כוללת בהיבטי ההשקעות והפעילות וכן חיבור ליחידות תמך מקצועיות לקידום הפעילות (חדרי עסקות,  מרכז ייעוץ והשקעות).
ניהול relationship והיכרות מעמיקה עם לקוחות הצוות תוך מתן מענה נכון בעיתוי שהחברה תידרש לה.
מנהלי הלקוחות בלאומיטק, אשר מובילה את שוק בנקאות הטק הם חלק חשוב בבניית מערכות יחסים עם גופים שונים בתעשיית ההייטק, ויצירת Networking וקשירת קשרים בין אישיים עם הלקוחות על מנת להמשיך למצב את לאומי כבחירה הראשונה של הלקוח לביצוע עסקאות: ייזום פגישות עם לקוחות, השתתפות באירועים בקהילה העסקית, מיצוב עצמי ככתובת מקצועית.
הובלת הצוות להשגת יעדים של צמיחה בפעילות הכוללת : פיתוח עסקי, אשראים, פאסיב, רווחיות וניהול תוכניות העבודה של הצוות לעמידה ביעדים אלה.
 

דרישות:

  • תואר ראשון פיננסי - חובה
  • עניין וסקרנות בעבודה מול תעשיית ההייטק
  • ניסיון משמעותי בתחום האשראי
  • יכולת ניהול קשרי עבודה מצוינים , תקשורת בינאישית ותודעת שרות גבוהה
  • מוכוונות לפיתוח עסקים , יכולת לניהול מו"מ
  • יכולת לניהול והובלת משימות
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה בתנאי עומס/ לוחות זמנים מוגדרים
  • בעל תודעת שירות גבוהה ויכולת תפקוד עצמאית והגדלת ראש 
     


 

ממשקים:

בתוך הבנק:
מנהלי לקוחות עמיתים, ראש ענף, חטיבת תפעול, גופי מטה בבנק כגון: החטיבה לייעוץ משפטית, חטנ"ס, שוקי הון, חדרי עסקאות, יועצי ההשקעות, לאומי פרטנרס וכו'.


מחוץ לבנק:
קשרי עבודה עם לקוחות הייטק בשלבי חיים שונים ומחוללי עסקים.

 Valley Bank (לאומי USA לשעבר) ולאומי פרטנרס
 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מאבטח.ת בענף ביטחון - משרה 2217

תיאור משרה:

לבנק לאומי דרוש.ה מאבטח.ת בענף ביטחון בקמפוס בנק לאומי בלוד.
המשרה הינה משרה במשמרות (ימים א-ה, סה"כ 5 משמרות בשבוע).
שלוש משמרות בוקר ושתי משמרות ערב (משמרת בוקר: 6:00-14:00; משמרת ערב: 11:00-19:00)


המשרה מורכבת משתי משימות עיקריות:
1. איוש עמדת הבקרה בכניסה לממ"ז, כחלק מצוות האבטחה של הקמפוס.
במסגרת זאת אבטחת הממ"ז ותפעול כניסות ויציאות אליו וממנו.
גיבוי בשגרה ובחירום לצוות האבטחה.
מתן שירות לעובדי הבנק, אורחים וספקים.
נשיאת נשק במסגרת התפקיד.

2.  תכנון, מעקב ובקרת תהליכים הקשורים בביטחון ובטיחות בלאומי.
במסגרת זאת ריכוז בקרות למערכות ביטחון במטה ובסניפים, ניהול מצאי הביטחון, בקרה אחר תשלומים לספקים, ניהול מצבת המאבטחים בבנק, מעקב אחר אי התאמות ופעולות מתקנות, טיפול בהדרכה והטמעה וכד'.

 

דרישות:

  • שירות צבאי מלא רובאי 02 ומעלה
  • אישור משטרה
  • אישור משרד הבריאות
  • שליטה מלאה בעברית
  • שליטה ביישומי Office (Word, PP, Excel, Outlook)
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ובמצבי לחץ
  • יחסי אנוש מעולים
  • יש לציין מספר ת.ז. על גבי קורות החיים
     

כפיפות:

רמ"ד תכנון בקרה ופרויקטים

ממשקים:

  • הנהלת ועובדי ענף ביטחון
  • הנהלת ועובדי מרכז המזומנים
  • נאמני בטחון בסניפים
  • חברות האבטחה
  • ספקי ענף ביטחון השונים
  • מרכז הגנת הסייבר והביטחון
  • יחידות מטה בחטיבת תפעול

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
ירושלים והסביבה

אנליסט/ית ניירות ערך זרים 2231

תיאור משרה:

ניתוח התפתחויות בתחום ההשקעות, התמקדות בניירות ערך זרים.
עריכת סקירות שוק ובדיקות תקופתיות תוך בחינת השינויים, ניבוי תרחישים עתידיים, הסקת מסקנות ומתן המלצות בהתאם.
בחינה והתעדכנות שוטפת בשינויים ומגמות בעולם, בהסתמך על סקירות מקצועיות באנגלית.
מתן המלצות לניירות ערך זרים לשימוש יועצי ההשקעות של הבנק.
גורם מקצועי ומוביל ידע בבנק בתחום התמחותו.
 

דרישות:

  • תואר ראשון במנע"ס/כלכלה/מתמטיקה/סטטיסטיקה - חובה. 
  • תואר שני - יתרון.
  • רישיון בייעוץ השקעות - יתרון. 
  • אנגלית ברמה גבוהה. יודגש כי התפקיד דורש קריאה של מסמכים באנגלית.
  • ניסיון של 4 שנים בשוק ההון-חובה, עדיפות לניסיון עבודה בתחום מניות/אג"ח חו"ל.

     


 

כפיפות:

ראש ענף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

יועץ/ת פנסיוני – אגף יעוץ השקעות ופנסיה 2238

תיאור משרה:

ענף הייעוץ הפנסיוני אמון על מתן יעוץ במוצרים פנסיונים (קופות גמל, פנסיה, השתלמות , פוליסות) ללקוחות פרטיים מיועצים. בנוסף, הענף מתווה מדיניות בנושא, לרבות בניית ותיחזוק מודלים, פיתוח מערכות וטיפול ברגולציה מטעם רשות שוק ההון.


תיאור התפקיד: מתן ייעוץ פנסיוני ללקוחות המקושרים, גיוס לקוחות חדשים ופאסיב פנסיוני חדש וכן שימור התיק הקיים, קיום ממשקי עבודה עם יועצי ההשקעות במרכזי הייעוץ.
התפקיד מצריך עבודה/נסיעה בין סניפים באזור השרון.
פעמיים בחודש נדרש להגיע ליום מרוכז באזור באר שבע.

 

שעות עבודה: 5 ימים בשבוע א'-ה, ימי שני ורביעי עבודה בפיצול, כולל ערבי חג וחול המועד.

 

דרישות:

  • רישיון יעוץ פנסיוני מטעם רשות שוק ההון
  • ניסיון קודם בייעוץ פנסיוני ללקוחות
  • ייעוץ באזור השרון והסביבה (הייעוץ הינו בסניפים , מוכנות לניידות בין הסניפים)
  • ראש גדול, אחריות, ניהול תהליכים
  • יכולת בינאישית לעבודה בצוות, רמת שירות גבוהה, אדיבות ומחויבות
  • יכולת למידה, יוזמה, ארגון, ויצירתיות
     


 

כפיפות:

ראש תחום

ממשקים:

ענף יעוץ פנסיוני, לאומי ששה, יועצי השקעות, מנהלי סניפים, אגף ייעוץ השקעות ופנסיה.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

סוחר/ת נגזר אקוויטי 2304

תיאור משרה:

תיאור היחידה:

  •  הענף אחראי על ניהול מכלול הפעילות והמסחר בנגזרי אקוויטי בין בנקאיים תוך שימוש בנכסי בסיס שונים על מנת לבנות פתרונות חשיפה מותאמים ללקוחות
  • מיקום – קמפוס לאומי בלוד (אבא הלל סילבר 3, נגישות לרכבת)
  • ימי עבודה – ב'-ו'
     

תיאור המשרה:

  • תמחור ובניית אסטרטגיות חשיפה מותאמות לעולמות האקוויטי
  • שימוש בנכסי בסיס, נגזרים ושילוב שלהם
  •  ניהול חשיפות מותאמות 
  • ניהול עסקי שלם של הפעילות ומתן מענה מקצועי מקצה לקצה בעולמות אלו

     

דרישות:

  • אנגלית ברמה גבוהה- חובה
  • הכרות מעמיקה עם עולמות המסחר במניות ונגזרים בישראל ובחו"ל- חובה
  • יכולת אנליטית גבוהה
  • ניסיון בעבודה עם מערכות מסחר ומידע

     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

סוחר/ת אג"ח זר 2303

תיאור משרה:

תיאור היחידה:

  •  הדסק אחראי על מסחר באגרות חוב הנסחרות מחוץ לישראל, תמחור וציטוט מחירים למסחר וניהול חשיפות הנובעות מפעילות זו
  • מיקום – קמפוס לאומי בלוד (אבא הלל סילבר 3, נגישות לרכבת)
  • ימי עבודה – ב'-ו'
     

תיאור המשרה:

  • תמחור אגרות חוב זרות ובחינה מול השוק
  • ציטוט מחירים ללקוחות פנימיים וחיצוניים על מגוון אגרות חוב בהתאם למדיניות הסיכונים של הדסק
  • הבניה ומיכון של הפעילויות השונות במערכות מסחר מתאימות
  • ניהול חשיפות בעולמות אלו תחת המגבלות שהוגדרו
  • הובלה עסקית של הפעילות במטרה להרחיב ולהשיא ערך

     

דרישות:

  • אנגלית ברמה גבוהה- חובה
  • הכרות מעמיקה עם עולם אגרות החוב הזרות- חובה
  • ניסיון במסחר בניע זרים בכלל ובאג"ח זרים בפרט- חובה
  • יכולת אנליטית גבוה
  • הכרות וניסיון עבודה עם מערכות מסחר
     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל/ת לקוחות למרכז עסקים אפק - מערך מסחרי 2216

תיאור משרה:

תיאור היחידה:
סניף המטפל בעסקים בינוניים המבצעים עסקאות מורכבות ורוכשים מוצרים בנקאיים מורכבים. מופע הקהל נמוך ומרבית הפעילות מתבצעת בטלפון.


תיאור התפקיד:

  • קידום עסקים בקבוצת לקוחות קבועה, הכוללת כמה עשרות חברות בגודל בינוני במשק. הפעילות המקצועית היא בעיקר בתחום האשראי, אולם נדרשת ראייה כוללת גם בנושא היבטי ההשקעות של הלקוחות וכן הפניית גורמים רלוונטיים מתוך המרחב המסחרי, החטיבה או הבנק לפי הצורך.
  • הובלת הצוות להשגת יעדים של צמיחה באשראים, בהשקעות וברווחיות וניהול תוכניות העבודה של הצוות לעמידה ביעדים אלה. 
  • אחריות לפיתוח עסקים במגמה לשווק את הסניף, להרחיב את מאגר הלקוחות ולהגדיל את נפח הפעילות של לקוחות קיימים (לעבוד "עם הפנים החוצה").  
  • בניית Networking וקשירת קשרים בין אישיים עם הלקוחות על מנת למצב את לאומי כבחירה הראשונה של הלקוח לביצוע עסקאות: ייזום פגישות עם לקוחות, השתתפות באירועים בקהילה העסקית הרלוונטית, מיצוב עצמו ומיצוב הצוות ככתובת מקצועית.
  • אחריות לטיפול בכל בקשות הלקוחות בתחום האשראי: קבלת נתונים, מידע, ניתוחים, וכל הביטחונות הנדרשים לעסקאות, קבלת החלטות או אישורים לבקשות והוצאה לפועל של החלטות וועדות האשראי. אחריות לביקורת התחייבויות הלקוחות כלפי הבנק.
  • גורם מקצועי בתחום האשראי. מתן מענה והכוונה לעובדי הסניף בנושאים שבמסגרת אחריותו.
     

דרישות:

  • קצין אשראי עסקי/מסחרי-חובה
  • מקצועיות גבוהה באשראים
  • ניסיון קודם ככלכלן/מנהל לקוחות
  • ראיה העסקית
  • יכולת התמודדות עם עומס ומצבי לחץ
  • בעל תודעת שירות גבוהה
  • יכולת תפקוד עצמאית
  • בשלות ויכולות בינאישיות להתמודדות עם מנהלים בכירים
     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה ירושלים והסביבה השרון

ראש ענף ביטחון - קב"ט בנק לאומי - משרה 2310

תיאור משרה:

ראש ענף ביטחון הינו הקב"ט הראשי של בנק לאומי ואחראי לניהול והובלת מערך הביטחון של הבנק כולו (כ-250 אתרים, סניפים, יחידות מטה). תפקיד ניהולי הכולל ניהול ישיר של צוותי הביטחון המרכזיים בבנק, קב"טים אזוריים, צוותי שומרים, וספקי שירות חיצוניים. אחריות לחירום בהיבטי ביטחון להבטחת רציפות המשכיות עסקית של בנק לאומי על כלל אתריו. 


תחומי אחריות עיקריים:
גיבוש והובלת מדיניות הביטחון של הבנק
ניהול שוטף של כלל צוותי הביטחון ברחבי הארץ
ניתוח איומים וסיכונים והתאמת המענה הביטחוני בהתאם
תכנון והוצאה לפועל של תוכניות חירום, אימונים ותרגולים
טיפול באירועים ביטחוניים בזמן אמת 24/7
בקרה על רמות מיגון, מערכות טכנולוגיות ומצלמות אבטחה
עבודה שוטפת מול פיקוד העורף, משטרת ישראל וגורמי אכיפה נוספים
ניהול ותכנון תקציב הביטחון בהתאם לתיעדופים ועמידה ביעדי עלות-תועלת 
מתן מענה שוטף להנהלת הבנק ודיווח על פעילויות וחריגים
ממונה מפעל ראוי , בעל רישיון מיוחד (אחזקת נשקים וחדר נשק). 
 

דרישות:

  • ניסיון משמעותי בניהול מערך ביטחוני רחב - יתרון לניסיון בתחום האזרחי או הבנקאי
  • ניסיון ניהולי קודם בניהול צוותים מורכבים ופרוסים ארצית
  • רקע פיקודי בכיר - עדיפות לבעלי תפקידים בכירים לשעבר בכוחות הביטחון (צה"ל/משטרה/שב"כ)
  • הכרה בטכנולוגיות ביטחון 
  • ניסיון בעבודה מול רגולטורים, רשויות המדינה, משטרה, פיקוד העורף, וגופים ציבוריים
  • יכולת ניהול מצבי חירום וקבלת החלטות בתנאי לחץ
  • כישורים אנליטיים גבוהים ויכולת ניתוח סיכונים
  • ראייה מערכתית ויכולת תכנון אסטרטגי
  • תואר אקדמי רלוונטי - יתרון
  • זמינות לעבודה מאומצת, כולל מעבר בין אתרים והגעה לאירועים בכל שעות היממה במידת הצורך.


    * בעל תעודת מנהל ביטחון או לחלופין בעל תבחין לביצוע הכשרה כזו. תלוי אישור/ראיון בחטיבת האבטחה והרישוי במשטרה לצורך המינוי. בעל תבחין לשמש כמנהל מפעל ראוי וביצוע מינוי והכשרה לתפקיד.
     

כפיפות:

ראש אגף נדל"ן ותפעול

ממשקים:

  • כפיפות לראש אגף נדל"ן ותפעול
  • מנהלי סניפים, ראשי יחידות המטה, תשתיות ואחזקה, המשכיות עסקית, נכסים, אכלוס, תקציבים, רכש, תקשורת, סייבר ועוד
  • עבודה צמודה עם קב"טים אזוריים ומקומיים
  • ממשקים חיצוניים עם פיקוד העורף, משטרת ישראל, חברות שמירה ומיגון, רגולטורים ויועצים מקצועיים

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
צפון

כלכלן/ית למרכז עסקים העמקים (עפולה) 2318

תיאור משרה:

המרכז מטפל בעסקים בינוניים המבצעים עסקאות מורכבות ורוכשים מוצרים בנקאיים מורכבים

תיאור התפקיד:

  • הכנת וכתיבת ועדות ובקשות אשראי ברמות שונות.
  • ניתוחים דוחות כספיים, שעבודים שוטפים, והזנתם למערכות.
  • ניתוח תיק אובליגו של לקוח ומעקב אחר תיק האובליגו.
  • קבלת דרישות לאשראי, ניתוח והמלצות.
  • עריכת סקרים כלכליים על פירמות.
  • מעקב תקופתי אחר דו"חות שונים של לקוחות, תום תוקף ועדות.
  • טיפול בהתניות ועדת אשראים ונושאים לטיפול בהיבט האשראי.
  • פיתוח עסקים -יוזמה והתמקדות בפיתוח עסקים חיצוני, איתור לקוחות פוטנציאלים ויצירת קשר איתם.
  • מעקב, רישום ודיווח שוטף.
  • הכנה איכותית לפגישות עומק של מנהל הלקוחות עם לקוחות הסניף.

     


     

דרישות:

  • תואר ראשון בכלכלה/ראיית חשבון - חובה
  • ניסיון של שנתיים לפחות בניתוח דוחות כספיים/אנליזת אשראי - חובה
  • חשיבה אנליטית ויכולת להסיק מסקנות, כושר תכנון, הפעלת שיקול דעת וכושר ביטוי בכתב ובעל-פה.
  • יכולת לעבוד באופן מסודר, מדויק, יסודי ולהיות ערני לפרטים הקטנים.
  • מוכוונות לעבודה עם לקוחות ולפיתוח עסקים.
  • היקף משרה: 5 ימים בשבוע, ראשון עד חמישי. עבודה רצופה מ- 08:30 עד 16:15 ובפעם בשבוע עד 16:30.

     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אחראי/ת קשרי לקוחות מרכז עסקים דן (הבורסה) 2319

תיאור משרה:

  • המערך המסחרי מטפל בחברות עסקיות בינוניות (Middle Market) בעלות היקף פעילות גבוה.
  • המערך המסחרי מטפל בלקוחות גדולים, המבצעים עסקאות מורכבות ורוכשים מוצרים בנקאיים מורכבים.


    תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת על ניהול הפעילות הביצועית והקשר השוטף מול הלקוח.
  • ריכוז העבודה מול מרכז הביצועים לרבות מענה ומתן אישורים עסקיים. אחריות על הוצאה לפועל של עסקאות.
  • אחריות על ייזום ופיתוח עסקים, תוך כדי איתור הזדמנויות ומיצוי פוטנציאל.
  • ניהול תור עבודה של משימות ובקשות שירות שהתקבלו ע"י גורמים שונים בסניף ובמרכז הביצועים.
  • טיפול בדו"חות בקרה, מעקב וטיפול אחר חריגות

דרישות:

  • תואר ראשון - חובה
  • ניסיון קודם בתחום הבנקאות -  יתרון משמעותי
  • תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולות בינאישיות לניהול קשר עם לקוח
  • יכולת עבודה והנעת ממשקים מרחוק
  • יוזמה ויכולת שיווק ומכירה
  • יכולת ניהול עצמי ועבודה תחת לחץ

ימים ושעות עבודה: א' – ד' 8:00-16:15, יום ה' 8:00-16:30
 


 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה צפון השרון

בנקאי.ת במרכז בנקאות פרטית - 2312

תיאור משרה:

  • מרכזי בנקאות פרטית מטפלים בלקוחות בעלי עושר פיננסי גבוה. 
  • עובדי ומנהלי המרכז מעניקים שירות אישי ומקצועי ברמה גבוהה מאוד, המשלב פתרונות מורכבים ומותאמים אישית ללקוח, בכל נקודת זמן. טיפול ייחודי ומכלול שירותים הניתנים לפלח העליון של הלקוחות. 
  • השירות הניתן ללקוחות הבנקאות הפרטית הינו שירות עתיר משאבים, דינמי, מקיף וממוקד ייזום, ייעוץ ופיתוח עסקים. הצוות מבדל שירותים בהתאם לסוגי וצרכי הלקוח ונותן ייעוץ בהשקעות ושירותי בנקאות, כולל אשראים, ברמה מקצועית גבוהה ביותר. 
  • שירות בנקאי מצוין, טלפוני ופרונטלי, ללקוחות בנקאות פרטית של המרכז. 
  • סביבת העבודה מרתקת ודינמית. 
  • העבודה בצוות עובדים, הכולל בנקאים ויועצי השקעות - ניהול תיקי ההשקעות המותאמים אישית לצרכי והעדפות הלקוח (גישה למוצרים ושירותים ייחודיים), תכנון פיננסי, הלוואות ומוצרי אשראי.
  • הבנקאי משמש בפועל "כמנהל קשרי לקוחות" ואחראי על פיתוח העסקים, שימור וגיוס לקוחות, גיוס פאסיב ועוד.
  • משרה מלאה, 5 ימים ו- 2 פיצולים. 2 פיצולים באחד מהימים ב'-ה' (נדרשת גמישות בשעות אחר הצהריים לתיאום הפיצולים בצוות וכן לשעות נוספות במידת הצורך)
  • העבודה בימים א-ה – 08:00-15:00, בימי פיצול עד 18:00. 

     

דרישות:

  • תואר אקדמי רלוונטי (מנע"ס, כלכלה, מימון) – חובה.
  • ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתחום הבנקאות כבנקאי או קצין אשראי, הבנת צרכי לקוחות עתירי ממון – חובה.
  • מיומנויות בינאישיות – יכולות לבנות ולשמר קשרים אישיים עם לקוחות, הבנת הצרכים שלהם, יכולת תקשורת טובה ויכולת התמודדות עם לקוחות.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת למידה מהירה, ידע באשראי, פגישות עם לקוחות, ליווי לקוחות לאורך זמן.
  • מוסר עבודה גבוה .
  • מקצועיות, בקיאות במוצרים ושירותיים בנקאיים ופיננסיים.
  • זיהוי צרכי האשראי והובלת הנושא מול הלקוח,  הובלת נושא הפאסיב מול לקוחות שאינם מיועצים, טיפול בבקרות ועמידה בנהלי הבנק. 
  • עצמאות ויכולת ניהול זמן – ניהול מספר לקוחות המקושרים אליו (לקוחות שאינם מיועצים), תוך הענקת שירות איכותי בזמן.
  • אתיקה מקצועית, סודיות ודיסקרטיות.
  • מכירותיות, שירותיות, אסרטיביות ויחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב.

     

ממשקים:

עמיתים בצוות ובסניף, יועצי השקעות, מערך אחורי ואנשי האשראי במרכז.

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

מנהל/ת קשרי לקוחות עסקיים - סקטור יזמות נדל"ן 2317

תיאור משרה:

הענף מנהל תיק לקוחות מהגדולים במשק בתחום הנדל"ן ומלווה את הלקוחות בכל ההיבטים של הפעילות בדגש על מימון עסקאות חדשות וניהול איכותי של תיק האשראי הקיים.

תיאור התפקיד:

  • ניהול תיק לקוחות נדל"ן גדולים.
  • פיתוח עסקים ובחינת עסקאות פוטנציאליות.
  • שימור הקשר השוטף עם לקוחות הענף והעמקת הפעילות העסקית.
  • טיפול בעסקאות אשראי מורכבות, מעקב ובקרה אחר העסקאות השוטפות הניתנות ללקוחות הענף.
  • ניהול הקשר השוטף מול הלקוחות, השלוחה העסקית/הסניפים ולקוחות חיצוניים.
  • ניהול עבודת הכלכלנים בצוות.
     

מיקום המשרה - קמפוס לאומי- אבא הלל סילבר 3, לוד (נגיש לרכבת)
משרה מלאה ימים א-ה
 

דרישות:

  • תואר ראשון פיננסי- חובה . רצוי תואר שני פיננסי.
  • ניסיון משמעותי בתחום האשראי- חובה. רצוי עם אוריינטציה לנדל"ן.
  • יכולת ניהול קשרי עבודה מצוינים, תקשורת בינאישית ותודעת שירות גבוהה.
  • ניסיון בהובלה והוצאה לפועל של עסקאות אשראי מורכבות.
  • מוכוונות לפיתוח עסקים, יכולת לניהול מו"מ.
  • יכולת אנליטית גבוהה וחשיבה מעמיקה.
  • יכולת למידה גבוהה ומהירה.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס ולוחות זמנים מוגדרים, נכונות לעבודה בשעות נוספות.
  • יכולת ניהול והובלת משימות.

     

כפיפות:

ראש ענף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

שמאי/ת לענף שמאות 2322

תיאור משרה:

מה עושה היחידה:
ענף שמאות מנהל ומרכז את נושא שמאות המקרקעין בבנק, הענף מבצע בקרה על עבודת שמאים חיצוניים לבנק המעריכים שווי של נכסי נדל"ן. ההערכות משמשות את היחידות העסקיות בבנק במתן אשראים כנגד הנכסים המוערכים.
מיקום - קמפוס לאומי, - אבא הלל סילבר 3 לוד  (נגיש  לרכבת)
משרה מלאה בימים א-ה

מה עושים בתפקיד:
מהות התפקיד לבקר את עבודתם של שמאי המקרקעין החיצוניים והוצאת חוות דעת על שומות מקרקעין ומרכיביהן.

  • ביצוע ביקורת ותיקוף שמאות של השמאים החיצוניים העובדים עם הבנק.
  • עמידה בלוחות זמנים קצרים ובלחץ זמן תוך מתן תשובות איכותיות ומקצועיות ליחידות העסקיות בבנק.
  • בחינה שוטפת של  מכרזים ועסקאות נדל"ן ומתן המלצות בדגש על סיכוני אשראי בתחום הנדל"ן לאגף הסיכונים ולגורמים העסקיים בבנק.
  • הפעלת ממשקים חיצוניים ופנימיים מול גורמים שונים ומקצועיים.
  • איסוף מידע ובקיאות במגמות בשוק הנדל"ן.  
  • מהווה עוגן מקצועי ליחידות העסקיות בבנק.
     

 

 

 

 

דרישות:

  • תעודת שמאי מקרקעין - חובה
  • ניסיון מעשי של לפחות 8  שנים כשמאי (לא כולל תקופת ההתמחות)בתחום השמאות, נדל"ן – חובה.
  • עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה במערכת הבנקאית.
  • ניסיון בנדל"ן לרבות בתחום ההתחדשות העירונית, מסחר, מגורים, משרדים
  • ניסיון בביצוע בדיקות כלכליות והערכות שווי בתחום הנדל"ן למגורים מסחרי ובניתוח תיקי עסקאות במקרקעין לרבות בתחום המלונאות
  • ידע בניתוח זכויות, הכנת תחשיבים כלכליים ודוחו"ת עסקיים.
  • תואר ראשון – עדיפות לתחומים הבאים – כלכלה, מנהל עסקים, מימון, משפטים.
  • תואר שני בתחומים אלו – יתרון.
  • אנגלית ברמה גבוהה.
  • שליטה באקסל .
     

כפיפות:

מנהל הסניף

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה

אנליסט/ית אג"ח חו"ל 2340

תיאור משרה:

  • משרת Sell side בחדר עסקות 
  • מעקב אחרי רשימת נכסים פיננסים בשוק האג"ח ונגזרי הריבית, פרסום עדכונים שוטפים והמלצות שונות, ניהול רשימת הנכסים הוספת וגריעת נכסים בהתאם לשינויים בשוק ובתנאי המאקרו
  • כתיבת רעיונות השקעה וגידור ישומיים, מבוססי מחקר אקדמי בהתאם לצרכי ומאפייני הלקוחות השונים
  • ביצוע ניתוח על השקעות בקרנות חוב חדשות ותעודות סל עוקבות מדדי אגח שונות (ETF) 
  • בניית תיק נכסים בהתאמה לאסטרטגית השקעה ותיאבון הסיכון
  • קיום שיחות שוטפות עם לקוחות פרטיים עתירי הון, ומנהלי השקעות לטובת הצגת הרעיונות הכתובים, וליווי שלהם בתהליך הבנת המוצרים והרעיונות כחלק מתהליך ביצוע העסקות
  • הצגה בכנסים ושיחות ועידה ללקוחות הבנק 
  • ליווי מקצועי של היועצים והסוחרים בתהליך הצגת רעיונות ההשקעה ללקוחות 

    היקף משרה: משרה מלאה ימים ב'-ו'
    מיקום: קמפוס לאומי, אבא הלל סילבר 3, לוד (נגיש לרכבת)
     

דרישות:

    תואר ראשון - חובה

  • ניסיון בייעוץ השקעות/ שיווק השקעות, ניסיון בעבודה עם לקוחות כשירים בתפקיד Sell side – חובה
  • תואר שני – יתרון
  • ידע וניסיון באיסוף, עיבוד וניתוח הנפקות חדשות ונכסים סחירים באג"ח - חובה 
  • אנגלית ברמה גבוהה. יודגש כי התפקיד דורש קריאה של מסמכים באנגלית, יכולות שיחה התנסחות מול גורמים מחו"ל
  • רישיון יעוץ השקעות או ניהול תיקים – יתרון
  • הבנה, ידע ויכולת הסקת מסקנות מניתוח מידע מאקרו כלכלי 
  • כושר למידה, ראייה רחבה ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
  • בעל ידע וניסיון באקסל מתקדם
  • ניסיון בכתיבה והעברת מצגות 
  • חשיבה אנליטית ויכולת הסקת מסקנות
  • דיוק, יסודיות, יכולת עבודה על מספר פרוייקטים במקביל בתנאי עומס ולו"ז מוגדרים (וקשיחים)
  • תודעת שרות גבוהה, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות

     


 

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

הוסף לסל
תפקיד
אזור
המרכז והשפלה השרון

כלכלן/ית למרכז עסקים דן (רמת גן) משרה 2346

תיאור משרה:

המרכז מטפל בעסקים בינוניים המבצעים עסקאות מורכבות ורוכשים מוצרים בנקאיים מורכבים

תיאור התפקיד:

  • הכנת וכתיבת ועדות ובקשות אשראי ברמות שונות.
  • ניתוחים דוחות כספיים, שעבודים שוטפים, והזנתם למערכות.
  • ניתוח תיק אובליגו של לקוח ומעקב אחר תיק האובליגו.
  • קבלת דרישות לאשראי, ניתוח והמלצות.
  • עריכת סקרים כלכליים על פירמות.
  • מעקב תקופתי אחר דו"חות שונים של לקוחות, תום תוקף ועדות.
  • טיפול בהתניות ועדת אשראים ונושאים לטיפול בהיבט האשראי.
  • פיתוח עסקים -יוזמה והתמקדות בפיתוח עסקים חיצוני, איתור לקוחות פוטנציאלים ויצירת קשר איתם.
  • מעקב, רישום ודיווח שוטף.
  • הכנה איכותית לפגישות עומק של מנהל הלקוחות עם לקוחות הסניף. 

דרישות:

  • תואר ראשון בכלכלה/ראיית חשבון - חובה
  • ניסיון של שנתיים לפחות בניתוח דוחות כספיים/אנליזת אשראי - חובה
  • חשיבה אנליטית ויכולת להסיק מסקנות, כושר תכנון, הפעלת שיקול דעת וכושר ביטוי בכתב ובעל-פה.
  • יכולת לעבוד באופן מסודר, מדויק, יסודי ולהיות ערני לפרטים הקטנים.
  • מוכוונות לעבודה עם לקוחות ולפיתוח עסקים.
  • היקף משרה: 5 ימים בשבוע, ראשון עד חמישי. עבודה רצופה מ- 08:30 עד 16:15 ובפעם בשבוע עד 16:30.
    מיקום המשרה: רמת גן, בסמוך לתחנת רכבת סבידור.
     

נא לציין ת.ז על גבי קורות החיים.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
.

אם ברצונך להגיש מועמדות ליותר ממשרה אחת. יש לסמן את המשרות הרצויות וללחוץ על "שלח קו"ח למשרות המסומנות"