משיכת כספי חיסכון לכל ילד
יש לכם "חיסכון לכל ילד" שמתנהל בלאומי? כאן תוכלו להגיש בקשה למשיכת הכסף בצורה נוחה ומהירה מבלי להגיע לסניף, ב-4 שלבים פשוטים:
1. מורידים את טופס הבקשה של הביטוח הלאומי כאן, ממלאים וסורקים אותו כ-PDF
(אם לא הגעתם לגיל 21, צריך להחתים גם את אחד ההורים על הטופס)
2. סורקים תעודת זהות או דרכון בתוקף כקובץ PDF
(אם עדיין לא הגעתם לגיל 21, צריך לצרף גם צילום תעודת זהות או דרכון של אחד ההורים)
3. מכינים את פרטי חשבון העו"ש שאליו רוצים למשוך את החיסכון:
- אם יש לכם חשבון עו"ש בלאומי, הכינו את פרטיו
- אם אין לכם חשבון עו"ש בלאומי אלא בבנק אחר, הכינו אישור קיום חשבון עו"ש על שמכם או צילום שיק מבוטל מהחשבון (סרקו אותו כקובץ PDF)
- רוצים לפתוח חשבון עו"ש בלאומי? באפשרותכם לעשות זאת בצורה נוחה ומהירה בדיגיטל וליהנות ממגוון הטבות!
רגע לפני השלב הרביעי והאחרון, חשוב לשים לב:
- אם תשאירו את הכסף בחיסכון עד גיל 21, תקבלו מהביטוח הלאומי מענק נוסף בסך 550 ש"ח
- אפשר להגיש את בקשת המשיכה באופן דיגיטלי רק לאחר גיל 18*
- המשיכה מותנית בקבלת אישור פדיון מהמוסד לביטוח לאומי (האישור נשלח מהביטוח הלאומי אל הבנק כשהילד/ה מגיעים לגיל 18 או קצת לאחר מכן)
- כספי החיסכון יכולים להימשך לחשבון עו"ש המתנהל על שם הילד/ה בלבד
- הגשת בקשת משיכה באופן דיגיטלי תאפשר משיכה של מלוא סכום החיסכון בלבד
- לאחר השלמת המשיכה, חשבון "חיסכון לכל ילד" בלאומי ייסגר
*במקרים חריגים בלבד של משיכת הכסף מתחת לגיל 18 יש ליצור קשר בטלפון 5522* או לפנות לאחד מסניפי לאומי ללקוחות פרטיים
כל המסמכים נמצאים ברשותכם?
4. מלאו את הבקשה בטופס ונטפל בה תוך 3 ימי עסקים:
חשוב לנו לטפל עבורכם בבקשה בצורה מהירה כדי שהכסף יועבר אליכם בהקדם. על מנת שנוכל לעשות זאת, חשוב להקפיד לצרף את כל הקבצים מלאים ובצורה תקינה. במידה שהפרטים והמסמכים לא ימולאו ויוגשו בצורה מלאה ותקינה, יישלח אליכם SMS לפתיחת בקשה חדשה. אם הזנתם כתובת אימייל, יישלח אליכם גם מייל שמפרט את המסמכים החסרים/לא תקינים.
לתמיכה טכנית או לבירורים נוספים ניתן להתקשר ל-9544333–03