

אנחנו כאן בשבילך
חשוב לנו להעניק לך את השירות הכי נוח, ולכן אנחנו עומדים לרשותך במגוון ערוצים:
- אתר ואפליקציית בנק לאומי
- סניפי לאומי בפריסה ארצית
- מוקד לאומי 5522*
- התכתבות ב-WhatsApp עם מנהלי הסניפים
- מיירת מנכ"ל בהתכתבות ב-WhatsApp במספר 050-9999988
במידת הצורך גם הלשכה לפניות הציבור שלנו זמינה עבורך לכל הצעה, תלונה, רעיון ועוד.
אנחנו מתחייבים לעשות כל שביכולתנו כדי לברר את הפנייה באופן מהיר ויעיל, לקבל החלטות המשקפות ערכים של יושר, הוגנות ואחריות, ולתת מענה תוך יום עסקים אחד (למעט מקרים מורכבים).
ניתן לפנות ללשכה לפניות הציבור בכל אחד מהערוצים הבאים:
- באתר בנק לאומי בכתובת https://www.leumi.co.il/he
- בטלפון 076-8857011
- בפקס למספר: 077-8084542
- בדואר ( הלשכה לפניות הציבור של לאומי ת.ד 88, לוד, מיקוד: 7110002)