תקנון מבצע FLY CARD - כרטיס טיסה זוגי

flycard

תקנון מבצע FLY CARD - כרטיס טיסה זוגי

1. ההטבה תקפה למצטרפים לכרטיס  האשראי   FLY CARD או FLY CARD PREMIUM המשולב של דיינרס + מאסטרקארד בנקאי עם לוגו לאומי (להלן: ""FLY CARD), במסגרת קמפיין מצטרפים ל-FLY CARD דרך בנק לאומי ונהנים. 


2. תקופת הקמפיין: בין התאריכים 01.06.2024 ועד 15.07.2024 או עד גמר מלאי המושבים, המוקדם מבניהם.


3. ההטבה חלה על מצטרפים חדשים דרך בנק לאומי בלבד לכרטיס האשראי FLY CARD: מצטרפים חדשים הם לקוחות בנק לאומי מעל גיל 18 אשר לא הנפיקו ו/או החזיקו כרטיס אשראי FLY CARD מכל סוג במהלך 24 החודשים שקדמו ליום תחילת הקמפיין.


4. לקוח לאומי שיצטרף ל- FLY CARD במהלך תקופת הקמפיין, אשר יבצע עסקאות בכרטיס האשראי החדש בסכום מצטבר של 5,000 ₪ ומעלה תוך 60 ימים מיום הנפקת כרטיס האשראי FLY CARD, יהיה זכאי להטבה – רכישת זוג כרטיסי טיסה בהנחה של 50% על הרכיב הכספי בלבד, בכפוף למימוש  2,500 נקודות ברכישת הכרטיסים כאמור(לעיל ולהלן: "ההטבה"). ההטבה אינה כוללת מיסים אשר ישולמו ע"י הלקוח. ההטבה תוענק רק לאחר שהלקוח, מנפיק הכרטיס, ביצע עסקאות בכרטיס האשראי החדש כמפורט לעיל.

 

5. "עסקאות" - חיובים שנקלטו בכרטיס האשראי של הלקוח בהתאם לסכום העסקה הכולל. מובהר כי הלוואות ותשלומי ריבית בכרטיס האשראי, עמלות בכרטיס, משיכות מזומן בארץ במכשירים אוטומטיים ו/או בבתי עסק, העברות כספים באמצעות אפליקציות תשלומים כגון: ביט, פייבוקס.


6. הכרטיסים יהיו למחלקת תיירים, לאחד מיעדי אל על הבאים (כפי שיהיו פתוחים למכירה בתקופת הכרטוס כהגדרתה להלן): אתונה, בודפשט, פראג, מילאנו, בוקרשט, פרנקפורט, מדריד, לונדון - לוטון בלבד וציריך. הכל בכפוף לאמור בתקנון זה, לרבות מימוש בתאריכים נבחרים, זמינות מושבים וכד'.  


7. מספר כרטיסי הטיסה הניתנים למימוש במסגרת הפעילות מוגבל. מלאי מינימלי של 10,000 מושבים.


8. ההטבה תקפה להזמנות וכרטוס מיידי עד ליום 30.10.2024, להמראות בין התאריכים: 5.11.2024 עד 18.12.2024 ובין 8.1.2025 עד 31.1.2025. 


9. ניתן לממש את ההטבה באמצעות אתר אל על בלבד בכתובת  https://www.elal.com (ההטבה אינה ניתנת למימוש במרכז השירות הטלפוני של אל על או אצל סוכני הנסיעות).


10. ההטבה חלה על מחלקות רישום O, U ו-G בלבד בהתאם לזמינות מושבים. 


11. ההטבה תהא ניתנת למימוש על ידי רכישה של שני כרטיסי טיסה בלבד (כרטיסים המוצעים לקהל הרחב בלבד - Published) לפי מחלקת הרישום הרלוונטית, לא כולל מחירי הזמנות קבוצתיות (הזמנות של מעל 9 כרטיסי טיסה, כרטיסים שנמכרו במחירי סיטונאות או במסגרת חבילת נופש).  


12. רכישת שני כרטיסי טיסה במחלקות הרישום הרלוונטיות יוצעו בהנחה של 50% על הרכיב הכספי בלבד ובכפוף למימוש 2,500 נקודות ברכישת הכרטיסים כאמור. ההטבה אינה כוללת תשלום מיסי נמל, אותם לא ניתן לשלם בנקודות. זוג הכרטיסים יהיו לאותה טיסה ולאותה מחלקת רישום.


13. ההטבה לכרטיסי טיסה במחלקת תיירים הכוללים כבודה והושבה בלבד (CLASSIC).


14. מימוש נקודות יתאפשר מחשבון החבר שהצטרף ל- FLY CARD במסגרת הקמפיין בלבד.


15. ההטבה תקפה לטיסות הלוך ושוב בלבד, לא ניתן להזמין כרטיס לכיוון אחד בלבד.


16. ההטבה לא תקפה על כרטיסי E-TICKET ללא מושב (כרטיס תינוק). 


17. כרטיסים תקפים לטיסות אל על הישירות בלבד, לא כולל Codeshare, אינטרליין וטיסות המשך. 


18. ההטבה תקפה לחברי מועדון אשר כתובת מגוריהם נמצאת בישראל בלבד ונקודת המוצא היא ישראל. 


19. מימוש ההטבה הוא בכפוף לכך שהלקוח עודנו מחזיק ב-FLY CARD החדש במועד הטיסה.


20. מיסי הנמל עשויים להשתנות בהתאם להחלטת הרשויות במדינות היעד. כמו כן, ייתכנו שינויים במחירים בגין הפרשי שער חליפין. המחיר הקובע הוא המחיר במועד הכרטוס.


21. צבירת נקודות בגין רכישת כרטיסי טיסה במסגרת הקמפיין: צבירת נקודות בגין כרטיסי הטיסה היא בין שני הנוסעים בהזמנה בהתאם לשווי המופיע על כל כרטיס ובתנאי שקיימת חברות במועדון.  


22. מימוש נקודות במסגרת רכישת כרטיסי הטיסה יתאפשר רק עבור רכיב הנקודות כפי שיוצג במסגרת ההטבה, וזאת גם אם לחבר המועדון יש נקודות נוספות בחשבונו, היינו החבר לא יוכל להוזיל את רכיב הטיסה הכספי תוך שימוש בנקודות נוספות בחשבונו. 


23. לא ניתן לשלב יעדים בטיסות במסגרת יעדי ההטבה.


24. אחד מכרטיסי הטיסה חייב להיות על שם חבר המועדון שהצטרף לכרטיס במסגרת הקמפיין.


25. לתשומת ליבכם, כל ביטול או שינוי, לרבות בתאריך הטיסה, ביעד או במחלקה חייב להתבצע ביחס לשני הכרטיסים באותה הזמנה ובהתאם לתנאי ההטבה בתקנון זה. לא ניתן יהיה לבטל או לשנות רק את אחד מהכרטיסים.


26. ככל ותבוטל הזמנה או כרטיס שנרכש במסגרת ההטבה, לא תושב הזכאות להטבה.


27. ביחס לטיסות אל על יחולו תנאי התובלה הכלליים של אל על, המפורטים בקישור הזה  >> https://www.elal.com/he/about-ELAL/Legal/Pages/Conditions-of-Carriage.aspx


28. במקרה של ביטול ובכפוף לתנאי הכרטיס, הנקודות יוחזרו לחשבון החבר לפי תוקפן המקורי. 


29. בכפוף להוראות כל דין, ביטול הכרטיסים ו/או שינויים לאחר הנפקתם כרוך בתשלום לפי תנאי הכרטיס. 


30. לא יונפקו שוברי זיכוי בגין כרטיסים שירכשו במסגרת ההטבה.


31.  שינוים יבוצעו רק דרך מוקד אל על בטלפון שמספרו 03-9771111 בכפוף לתנאי הכרטיס הטיסה ולתקופת ההמראות המקורית, ובכפוף להפרשי מחיר במידה קיימים, לקוח זכאי שיפנה לכל גורם אחר יופנה להמשך טיפול מול המוקד. 


32. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, ביחס ל-"עסקת מכר מרחוק", כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") – ביטול העסקה יתאפשר תוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, אך לא פחות מ-7 ימי עבודה לפני מועד תחילת הנסיעה (הטיסה הראשונה המפורטת בכרטיס הטיסה/ בשובר אישור ההזמנה). ביחס לעסקה שאינה "עסקת מכר מרחוק", כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן, יחולו תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010, אשר לפיהן ביטול העסקה יתאפשר תוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, אך לא פחות מ-14 ימי עבודה לפני מועד תחילת הנסיעה (הטיסה הראשונה המפורטת בכרטיס הטיסה/ בשובר אישור ההזמנה). על ביטול העסקה כאמור לעיל להתבצע ישירות מול הגורם אשר ממנו נרכש כרטיס הטיסה. בהתקיים תנאים אלה, ביטול הכרטיס יהיה כרוך בדמי ביטול בסך השווה ל-5% מהמחיר הכולל של הכרטיס או 100 ₪, הנמוך מבניהם. בכל מקרה אחר, ובכפוף להוראות כל דין, יחויב המזמין בהתאם לתנאי הכרטיס.


33. בכפוף לכל דין, מובהר כי ככל ומימוש ההטבה לא יתאפשר עקב ביטול הטיסה מחמת אירוע כח עליון, לרבות עקב אילוצים ו/או מגבלות הקשורות למשבר הקורונה ואו לאילוצים מבצעיים, לא תעמוד לחבר כל טענה כלפי אל על. 


34. החזקת כרטיס FLY CARD ו/או כרטיס FLY CARD PREMIUM כרוכה בתשלום דמי כרטיס חודשיים. 


35. הנפקת כרטיס האשראי, גובה המסגרת ותנאיה נתונים לשיקול דעתו הבלעדי של בנק לאומי. 


36. ההטבה במסגרת הקמפיין היא באחריות מועדון הנוסע המתמיד.


37. אל על ומועדון הנוסע המתמיד רשאים להפסיק את ההטבה או לשנות את תנאיה בכל עת וללא התראה מוקדמת.


38. בכפוף לתנאי ההטבה, לתקנון מועדון הנוסע המתמיד וכלליו המפורסמים באתר אל על.


39. ט.ל.ח